جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن امروز خاکریز اش را به داخل خانه‌ های مردم کشانده است

نماینده مردم شبستر در مجلس در جلسه شورای فرهنگ عمومی شبستر گفت: دشمن امروز خاکریز اش را به داخل خانه‌ های مردم کشانده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70161
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دشمن امروز خاکریز اش را به داخل خانه‌ های مردم کشانده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ جعفر راستی نماینده مردم شبستر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت: امروز نمایندگان مجلس در فضای مجازی مورد هجمه سنگین هستند و مظلوم واقع شده اند،کسانی که طرح صیانت را نوشته اند و بنده هم یکی از آنها هستم حرف شان این است که اگر فضای مجازی کانالیزه نشود همه را مثل سیل ویرانگر با خود خواهد برد. 

وی با بیان اینکه دشمن امروز خاکریز اش را به داخل خانه‌ های مردم کشانده است، افزود: متاسفانه به خاطر فضای مجازی بلوغ جنسی به سطح ابتدایی رسیده است.یکی از هدف های طرح صیانت نجات کودکان مردم از آسیب های فضای مجازی است البته به خاطر سنگینی تبلیغات دشمن افراد خودی هم مخالف این طرح شده اند.

نماینده مردم شبستر در مجلس بیان کرد: توافق وین تا یک هفته به نفع ایران به نتیجه خواهد رسید و انتقال قدرت از غرب به شرق با عنایت خداوند صورت خواهد گرفت.اگر مالک اشتر را از پنج قدمی چادر معاویه بازنگردانند این پیروزی حاصل خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi