جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گره های حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان برطرف شود

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان لرستان گفت: کارخانه سیمان یکی از اولویت های پیگیری بنده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69939
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

گره های حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان برطرف شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره صنعت، معدن وتجارت استان، با مدیرکل و معاونین این اداره دیدار و گفت  و گو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه به اشاره به پیگیری هدفمند و نقطه زن مسائل اساسی استان گفت: کارخانه سیمان یکی از اولویت های پیگیری بنده است. به پروژه های زیادی مثل پارسیلون، صدرفولاد، سایت ماسه کوهی و … اشراف آگاهی دارم. به مسائل اساسی ورود داشته ام و تا رفع نهایی مشکل این پروژه ها، پیگیری را ادامه خواهم داد.

وی جوان بودن و رزومه خوب مدیر جدید صنعت، معدن و تجارت استان را نشان از تحول این اداره دانست و عنوان کرد: بنده در مسائل اجرایی و انتصابات دخالت نمی کنم، مگر اینکه ظلمی در حق کسی رخ دهد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: امید است که با همراهی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان، بتوان گره های حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان را برطرف کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi