جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران مقابل فرمانداری

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ما در خصوص آزمون پتروشیمی گچساران برای هلدینگ خلیج فارس نامه ای زده ایم و درخواست ابطال آزمون را داده ایم. گزارش های ما نشان می دهد آزمون سالم برگزار نشده است، جمع کثیری از داوطلبین و شرکت کنندگان به آزمون معترض هستند. گزارش ها موثق است و نشان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69895
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

کرونا :

اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران مقابل فرمانداری

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ما در خصوص آزمون پتروشیمی گچساران برای هلدینگ خلیج فارس نامه ای زده ایم و درخواست ابطال آزمون را داده ایم. گزارش های ما نشان می دهد آزمون سالم برگزار نشده است، جمع کثیری از داوطلبین و شرکت کنندگان به آزمون معترض هستند. گزارش ها موثق است و نشان می دهد که متاسفانه مراقبین آزمون مراقبت های لازم را انجام نداده اندو آزمون دچار مشکلات اساسی و مبنایست. ما در خواست ابطال آزمون را دادیم تا برگزاری آن زیر نظر سازمان سنجش وتحت نظارت ها و مراقبت های لازم برگزار شود. من شنیدم که نتایج آزمون را اعلام کردند باید ببنیم آقای عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس چه تصمیمی میگیرند. بهرحال ما به نحوه برگزاری آزمون معترض هستیم فکر می کنیم حقوق داوطلبین رعایت نشده پس این آزمون ابطال شود و آزمونی سالم بدون عیب و ایراد زیر نظر سازمان سنجش وبا نظارت استانی و شهرستانی و با مراقبت ویژه هلدینگ خلیج فارس برگزار شود تا حق کسی ضایع نشود.

فرماندار گچساران و استاندار نیز به موضوع ورود کرده و نامه ای را نیز تحت عنوان ابطال این آزمون ارسال کرده اند.

اگرچه گفته شده تصمیم با علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است اما در این باره چند نکته باید مد نظر باشد:

اولاً این شرکت از ابتدای آزمون شروع کار با اجحاف در حق فرزندان این استان آغاز کرد و علیرغم شیوه استخدام در پتروشیمی استان های همجوار اما راه در اینجا برای نیروهای غیر بومی باز شد و درصد ناچیزی برای بومی ها لحاظ شد.

همه تصمیماتمان بر پایه خرد جمعی بود/موردی مخالف اصول علمی و تجربه جهانی نمی‌بینیم
دنبال کنید

در ادامه نیز با برگزاری شبهه آفرین آزمون که زمینه تخلفات و تقلب آنطور که مسئولان گفته‌اند، موجب نگرانی داوطلبان این آزمون شده اند.

جالبتر آنکه معمولاً این شرکت خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند و همواره از نگاه بالا به پایین با مسائل و خواسته های استان برخورد می‌کند.

به هرحال این پتروشیمی از منابع این استان استفاده میکند و باید پاسخگویی بهتری به مردم و به ویژه جوانان این استان داشته باشد.

 

امروز در ادامه این سلسله اعتراضات، تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران با اجتماع در مقابل فرمانداری گچساران به روند برگزاری این آزمون اعتراض کردند.

گزارش نصویری:

اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران مقابل فرمانداری 5 اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران مقابل فرمانداری 6 اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران مقابل فرمانداری 7

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi