دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیسی: با اقدامات جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام می‌دهیم

رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام خواهد شد. به گزارش کرونا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور ایران صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شد و مورد استقبال استاندارگلستان، جمعی از مسوولان استانی، خبرنگاران و فرزند شهید مدافع حرم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69811
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

کرونا :

رئیسی: با اقدامات جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام می‌دهیم

رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری در گلستان انجام خواهد شد.

به گزارش کرونا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور ایران صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شد و مورد استقبال استاندارگلستان، جمعی از مسوولان استانی، خبرنگاران و فرزند شهید مدافع حرم قرار گرفت.

بوسه رئیسی بر پیشانی «فرزند شهید مدافع حرم»

در بدو ورود رئیس‌جمهور مردمی به فرودگاه بین‌المللی گرگان، فرزند شهید مدافع حرم استان گلستان با اهدای دسته گلی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خوش‌آمد گفت و بعد از خواندن متن خوش‌آمدگویی توسط فرزند شهید مدافع حرم «افشین ذورقی» رئیس‌جمهور بر پیشانی او بوسه زد.

رئیس‌جمهور در هنگام ورود به فرودگاه گرگان در خصوص اهداف سفر خود و وزرا به این استان گفت: استان گلستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که به عنوان قطب کشاورزی و در حوزه صنعت نیز دارای صنایع بسیار زیادی است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: استان گلستان در حوزه گردشگری به عنوان قطب گردشگری محسوب می‌شود و تاکنون کارهای بسیاری در این استان انجام گرفته است اما با وجود این کارهای انجام شده شاهد بروز مشکلاتی در استان گلستان هستیم.

وی اظهار کرد: معضل بیکاری از دغدغه‌های خانواده‌های گلستانی است و متاسفانه تحصیلکرده‌های بیکار در گلستان وجود دارد و باید زمینه اشتغال در گلستان فراهم شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی و حرکت جهادی کارهای ماندگاری را در گلستان انجام خواهد شد.

آیت االه رئیسی تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در گلستان فراهم است و در یک حرکت جهادی باید در گلستان با پیروی از شهدای شیعه و سنی ان‌شاءالله اقدامات ماندگار ایجاد کنیم.

منبع: فارس

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi