دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان های بوشهر، دیلم و گناوه

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه ام از لحاظ امکانات پزشکی وضعیت مطلوبی ندارند که با جدیت پیگیر رفع این مشکلات هستم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان های بوشهر، دیلم و گناوه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت اظهار داشت: استان بوشهر با کمبودهای فراوانی در حوزه درمانی روبرو است و باید نگاه ویژه‌ای به این استان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بوشهر از نظر برخورداری از امکانات درمانی آخرین استان کشور است ادامه داد: استهلاک دستگاه‌های حساس و ضروری و کمبود تجهیزات پزشکی قابل قبول نیست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی کارگران علوم پزشکی شش ماه حقوق نگرفته‌اند تصریح کرد: در چند بیمارستان استان بوشهر این وضعیت را شاهد هستیم.

وی افزود: در پیک کرونا دستگاه سی تی اسکن بیمارستان گناوه خراب شده بود حتی بیمارستان برای انتقال بیماران به شهرستان‌های همجوار و یا مرکز استان آمبولانس نداشت و اغلب بیمارستان‌های ما این وضعیت را دارند.

جمیری با اشاره به اینکه مردم در نقاط مختلف استان بوشهر از این وضعیت گلایه‌مند هستند اضافه کرد: طرحی جامع در یک بازه زمانی ۴ یا ۵ ساله برای ارتقای استان بوشهر در حوزه بهداشت و درمان باید در دستور کار قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi