جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرزدر مجلس،گفت: مطالبه جدی بنده از دولت سیزدهم این است که پروژه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69739
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص اعتبار برای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در بودجه ۱۴۰۱

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، فاطمه محمدبیگی در دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان و معاونت توسعه این وزارتخانه، با اشاره به مطالبات استان قزوین در حوزه بهبود زیرساخت‌های حوزه درمان و سلامت گفت:متأسفانه استان قزوین در حوزه زیرساخت‌های بیمارستانی و درمان سلامت با کمبودهای بسیاری مواجه است به گونه‌ای که برخی از مراکز بیمارستانی استان با قدمت حدود یکصد سال  در حال فعالیت است.

 نماینده مردم  قزوین و آبیک و البرز در  مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: باید دولت برای ایجاد و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سلامت محور در استان قزوین گام‌های بلندی بردارد. یکی از مهمترین این پروژه‌های حیاتی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین است. این پروژه از مصوبات سفر استانی دولت قبل محسوب می‌شود و مقرر بود تا سال ۱۳۹۸ تکمیل و به بهره‌برداری برسد اما مدت‌هاست راکد مانده و تنها ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی  تصریح کرد: پیگیری‌های مستمری برای تسریع در روند ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در طول یک سال گذشته انجام شده، خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان و مسئولان استانی در بودجه ۱۴۰۱ اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته رایزنی‌های مستمر و جلسات مختلفی با یکی از بانک‌ها جهت اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین منعقد شد که متأسفانه در مرحله پرداخت نهایی با بی‌توجه سازمان برنامه و بودجه این موضوع راکد شد. لذا مطالبه جدی ما از وزارتخانه و  سازمان برنامه بودجه این است که باتوجه به نامه اخیر وزیر بهداشت بر پرداخت این وام طی مراحل نهایی، آن را به جد پیگیری کنند.

بیمارستان‌‎های ایلام به کشتارگاه مردم تبدیل شده‌اند
دنبال کنید

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: مطالبه جدی بنده از دولت سیزدهم این است که این پروژه به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و در سفر آتی هیئت دولت به استان قزوین به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی، اعتبار ویژه برای آن اختصاص یابد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در  مجلس یادآورشد: مطالبه جدی بنده از دولت سیزدهم این است که پروژه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، البته پیگیری‌های مستمر در طول یک سال گذشته منجر شد تا در بودجه ۱۴۰۱ اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi