پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید تبلیغات برنامه‌ای: زمانی که برندها آن را به درستی انجام می‌دهند

هرگز قرار نیست تبلیغی بسازید که کسی را تحریک نکند زیرا شما باید افزایش مشتری خیلی بالا داشته باشید تا در کسب و کار خود موفق باشید . داده‌های ما نشان می‌دهد که ۳۸ درصد از مصرف‌کنندگان جهانی به طور منظم یا گهگاهی تبلیغات را مسدود می‌کنند، بیشتر به این دلیل که احساس می‌کنند تعداد زیادی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

خرید تبلیغات برنامه‌ای: زمانی که برندها آن را به درستی انجام می‌دهند

هرگز قرار نیست تبلیغی بسازید که کسی را تحریک نکند زیرا شما باید افزایش مشتری خیلی بالا داشته باشید تا در کسب و کار خود موفق باشید .

داده‌های ما نشان می‌دهد که ۳۸ درصد از مصرف‌کنندگان جهانی به طور منظم یا گهگاهی تبلیغات را مسدود می‌کنند، بیشتر به این دلیل که احساس می‌کنند تعداد زیادی از آن‌ها (۶۱ درصد) و مانعی (۵۴ درصد) هستند.

خرید تبلیغات برنامه‌ای: زمانی که برندها آن را به درستی انجام می‌دهند 4

هزینه تبلیغات دیجیتال در حال رشد است، زیرا درست کردن آن نتیجه می دهد.

خرید تبلیغات برنامه‌ای در کانون توجه است و میتواند موجب افزایش مشتری بشود. امسال، تنها در ایالات متحده، هزینه خرید تبلیغات برنامه‌ای به ۹۷ میلیارد دلار نزدیک می‌شود . اینجا جایی است که فناوری پیشرفته با داده های مصرف کننده ملاقات می کند، به این معنی که تبلیغات در مکان مناسب و در زمان مناسب به مردم ارائه می شود.

اینکه در نهایت چقدر مرتبط هستند بستگی به کیفیت بینش هایی دارد که با آن شروع می کنید.

در اینجا، ما نگاهی به مطالعات موردی برندهایی می اندازیم که از داده های مصرف کننده برای هدایت کمپین های برنامه ای موفق استفاده کرده اند. سپس، ما نکات خود را در مورد چگونگی خوب بودن در آن به اشتراک می گذاریم.

۱٫ اکونومیست مخاطبان خود را آینه می کند.

اکونومیست می خواست خوانندگان «فکری کنجکاو» را هدف قرار دهد که قبلاً تمایلی به امتحان این نشریه نداشتند.

آن‌ها با بهره‌برداری از داده‌های مشترکین فراوان خود شروع کردند تا مرتبط‌ترین و جذاب‌ترین محتوا را شناسایی کنند و داستان‌هایی را برای مخاطبان خود تنظیم کنند.

این شامل تجزیه و تحلیل استفاده از وب و برنامه مشترکین مجله، شناسایی ترجیحات خواننده (مانند نوع محتوا و زمان مصرف شده) بود. آن‌ها همچنین مجموعه‌های کوکی، مشترک و سایر مجموعه‌های داده گسترده‌تر را برای ساختن هفت بخش که منعکس‌کننده بخش‌های کلیدی نشریه هستند، با هم ترکیب کردند:

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
سیاست
اقتصاد
خوب انجام دادن
مشاغل
فن آوری
عدالت اجتماعی
از اینجا مخاطبان مشابهی ایجاد کردند تا افرادی را که می‌خواهند با خرید تبلیغات برنامه‌ای هدف قرار دهند راهنمایی کنند. بافت صفحه وب و نمایه‌های بیننده در زمان واقعی مورد ارزیابی قرار گرفت و برند را قادر می‌سازد تا تبلیغ مناسبی را برای هر مصرف‌کننده ارائه دهد.

تبلیغات به مرکز محتوای اکونومیست پیوند داده شد و یک مقاله مرتبط را ارائه کرد و کاربر را به اشتراک دعوت کرد. بیش از ۶۰ اعدام انجام شد، که بسیاری از آنها تقریباً در زمان واقعی از اتاق خبر زنده شرکت بودند.

نتایج قابل توجه بود.

آنها ۶۵۰۰۰۰ مشتری جدید ایجاد کردند و ۳٫۶ میلیون نفر پس از دیدن تبلیغات اقدام کردند.

ROI کمپین با بودجه رسانه ای ۱٫۲ میلیون پوندی ۱۰:۱ بود.

در ایالات متحده، جایی که اکونومیست کمتر شناخته شده است، «آگاهی» ۶۴ درصد، «ملاحظه» ۲۲ درصد و «میل به توصیه» ۱۰ درصد افزایش یافت.

۲٫ لاکوست به چند فیگور خیره کننده برخورد می کند.

دنیای مد آنلاین دنیای رقابتی خاصی است. با این حال، لاکوست ثابت کرد که همیشه به این نیست که چه کسی «هوشمندانه‌ترین» بازاریابی را انجام می‌دهد، بلکه در مورد درست کردن اصول اولیه است.

تابستان زمان اوج برند لباس است و آنها می‌خواستند با استفاده از تبلیغات برنامه‌ای هدفمند بر فروش در سه بازار – فرانسه، بریتانیا و آلمان تمرکز کنند.

آنها با استفاده از داده‌های مصرف‌کننده که در اختیار داشتند، مخاطبان خود را بخش‌بندی کردند، آنها را هدف قرار دادند، سپس با استفاده از طیف وسیعی از مکان‌یابی و گزینه‌های خلاقانه آنها را هدف‌گیری مجدد کردند.

این پروتکل کاملاً استاندارد برای هر کمپین برنامه‌ای محکم است.

اما، جایی که آنها واقعاً برجسته شدند، استفاده مداوم از تست A/B بود.

با بودجه قابل توجهی که برای آزمایش قالب‌های بنر، کانال‌ها، هزینه‌های روزانه تبلیغاتی مختلف سرمایه‌گذاری شده بود، کمپین‌های خود را بهینه‌سازی، اصلاح و بهینه‌سازی کردند تا اینکه خوشحال شدند از هر آگهی بیشترین بهره را می‌برند.

نتیجه نزدیک به ۲۰ میلیون بازدید از برند و در مجموع ۲۳۰۰ فروش در بازارهای هدف انتخابی آنها بود.

۳٫ Turner Sports یادآوری تبلیغات را افزایش می دهد.

Turner Sports می‌خواست دامنه رویدادهای فصل NBA را که از کانال کابلی ترنر ایالات متحده، TNT پخش می‌شود، گسترش دهد.

توصیه بادامچیان به اصلاح طلبان: عذرخواهی کنید
دنبال کنید

این شرکت قبل از استفاده از الگوریتم‌های شرکت تبلیغاتی گوگل، DoubleClick، برای شناسایی مرتبط‌ترین مخاطبان، با گوگل همکاری کرد تا فهرست مخاطبان را بر اساس کمپین‌های قبلی AdWord ایجاد کند.

سپس این برند قبل از راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی برنامه‌ای ، ویدیوهای بلادرنگ را از رویدادهای Tip-Off در اوکلند، کلیولند، شیکاگو و پورتلند جمع‌آوری کرد . محتوا به عنوان تبلیغات YouTube TrueView به شش میلیون بیننده منحصر به فرد در سراسر ایالات متحده ارائه شد

این کمپین تکمیل کننده پخش زنده Turner Sports بود و داستان مربوط به رویدادهای فصل NBA را تقویت کرد تا بودجه بازاریابی آنها را بهینه کند.

این فعالیت باعث افزایش ۱۷ درصدی در فراخوان آگهی و افزایش ۷ درصدی در آگاهی از برند برای NBA در TNT شد.

۴٫ آئودی به شیوه ای خوب شخصی می شود.

زمانی که آئودی در حال آماده شدن برای عرضه خودروی قابل شخصی سازی جدید خود، Q2 بود، این شرکت می خواست رنگ شخصی تری را به کمپین های خود اضافه کند. هدف ایجاد یک کمپین تبلیغاتی بود که با شعار برند مطابقت داشت: “Vorsprung durch Technik” – یا “پیشرفت از طریق فناوری”.

آئودی برای پیوستن به نقاط و تجزیه و تحلیل نقاط لمسی کلیدی آن در رابطه با تجزیه و تحلیل، با گوگل کار کرد.

داده‌ها شامل برچسب‌های نورافکن (یا پیکسل‌های تصویر) در سایت آئودی بود که امکان ایجاد فهرست‌های هدف‌گیری مجدد از بازدیدکنندگان وب‌سایت قبلی و همچنین بخش‌های داخل بازار را فراهم می‌کرد. این به آئودی کمک کرد تا کاربران جدیدی را کشف کند که رفتارهای آنلاین آنها نشان دهنده قصد آنها برای خرید خودرو است.

یک پیکربندی کننده خودرو در وب سایت برند به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا خودروی رویایی خود را به صورت دیجیتالی سفارشی کنند و به آئودی اجازه می دهد اطلاعات مربوط به سلیقه کاربران را جمع آوری کند. این برای هدایت پویا خلاقیت های تبلیغاتی استفاده شد.

موقعیت یک کاربر در قیف فروش – از شخصی که قبلاً با آئودی تماس نداشته است، تا شخصی که پیکربندی Q2 جدید را تکمیل کرده است – همراه با بینش در مورد ترجیحات آنها (مانند مدل و رنگ)، تبلیغی را که قرار است ارائه شود، اطلاع دهد. ، اطمینان حاصل شود که بسیار مرتبط است.

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی منجر به میانگین نرخ تبدیل چهار برابر بیشتر از تبلیغات سنتی می‌شود.

در آخرین مرحله صلاحیت مخاطب، استفاده از تبلیغات خلاقانه پویا با ماشین پیکربندی فردی بازدیدکننده (انتخاب شده از بیش از ۶۰۰۰ ترکیب) بیش از دو برابر بازدهی تبلیغات استاندارد را ارائه کرد.

۵٫ ScS از geo برای مشخص کردن مشتریان استفاده می کند.

خرده‌فروش لوازم منزل، ScS، از منابع داده‌های مختلفی مانند جستجو، تجزیه و تحلیل وب، و داده‌های بازدیدکنندگان فروشگاه شخص اول برای هدف قرار دادن مشتریان در زمانی که به احتمال زیاد از فروشگاه محلی خود بازدید می‌کنند، استفاده می‌کرد.

سپس، با استفاده از خرید تبلیغات برنامه‌ای، پیشنهادات محصول و پیام‌های مبتنی بر مکان را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و یوتیوب ارائه کردند.

با استفاده از نقاط داده جمع‌آوری‌شده در منبع اول و شخص ثالث، آن‌ها روی داده‌های GPS لایه‌بندی کردند تا تبلیغات را به مکان هر مشتری هدف قرار دهند.

نتیجه افزایش ۵۷ درصدی بازدید از فروشگاه در مارس و ژوئن ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل بود.

۶٫ بنیاد آماندا کار کمی متفاوت انجام می دهد.

یک مثال عالی از برندی که برنامه‌ریزی را در مسیر جدیدی قرار می‌دهد، سازمان غیرانتفاعی Amanda Foundation است که با Saatchi & Saatchi برای ایجاد یک کمپین برنامه‌ای فوق‌العاده شخصی همکاری کرد .

“Print دیجیتال” همه چیز در مورد تطبیق افراد با حیوانات واقعی است که برای فرزندخواندگی در پناهگاه های خیریه بر اساس سرگرمی ها و ویژگی های آنها قرار می گیرند.

کریس مید، یکی از ذهن‌های پشت این کمپین، گفت: «حیوانات خانگی ثابت شده است که کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشند. اما آنها یک اندازه نیستند. عواملی مانند سن، سطح فعالیت و وضعیت خانواده به این معنی است که برخی از حیوانات نسبت به بقیه مناسب‌تر هستند.

خدمت محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی
دنبال کنید

«تبلیغات نمایشی مدرن از اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی و رفتار مرورگر افراد برای ارائه پیام‌های بسیار مرتبط به آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین بنیاد آماندا تصمیم گرفت از همان داده‌ها برای ارائه یک حیوان خانگی بسیار مرتبط به آن شخص استفاده کند.

نتیجه یک کمپین قابل توجه، کاملاً هدفمند و شخصی است که پتانسیل تبلیغات برنامه‌ای را در هدایت اهداف خوب نشان می‌دهد.

اصول خرید تبلیغات برنامه ای

مهم این نیست که چگونه بودجه تبلیغات دیجیتال خود را تقسیم می کنید، بلکه به این موضوع می پردازد که از چه چیزی برای پشتیبان گیری از آن استفاده می کنید.

شما باید بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید – در سطح احساسی – بنابراین می دانید که در همان لحظه دسترسی به آنها اشکالی ندارد.

همانطور که این نمونه‌های برند نشان داده‌اند، بینش قوی مصرف‌کننده زیربنای هر کمپین موفقی است، زیرا این پاسخ‌ها را به شما می‌دهد.

اینکه چگونه این بینش را به دست می آورید و با آن چه می کنید، چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند.

۱٫ اطلاعات کافی در مورد فناوری برنامه نویسی داشته باشید.

هنگام خرید برنامه‌ریزی گزینه‌هایی دارید و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید تأثیرگذار است. حفظ روندهای نوظهور در این فضا کلیدی است. شما به افرادی نیاز دارید که جنبه فناوری را بشناسند، و به آنها نیاز دارید تا به مخاطبان هدف خود برسید – نه در سطح سطح، بلکه در جزئیات.

۲٫ بینش مصرف کننده را در صندلی رانندگی قرار دهید.

برای انجام کار برنامه‌ریزی شده، بیش از اتکا به تجزیه و تحلیل‌های وب که کوکی‌ها یا دستگاه‌ها را ردیابی می‌کنند – به خصوص با کوکی‌هایی که در حال خروج هستند، نیاز است. برندها به داده‌های نظرسنجی نیاز دارند که افراد واقعی را منعکس کند، تا نقاط تماس مشتری را که مهم هستند و اولویت‌های مخاطبانشان را بدانند.

GWI محل بزرگترین مطالعه جهان در مورد مصرف کننده دیجیتال است که به برندها امکان دسترسی سریع به بینش های مورد نیازشان را می دهد و حدس و گمان را کنار می گذارد.

۳٫ داده های شخص اول خود را اضافه کنید.

داده‌های شخص اول با داده‌های نظرسنجی لغو نمی‌شوند. داده هایی که قبلاً در مورد رفتارهای مشتری دارید، بخشی از پای تحقیق است. اما زمانی که انگیزه‌ها و نگرش‌های مصرف‌کننده را داشته باشید – و شما فقط تصویر کامل را می‌بینید، زمینه‌ای می‌شود.

۴٫ ننشینید و منتظر بمانید – بهینه سازی کنید

تبلیغات برنامه ای فضای زیادی برای بهینه سازی باقی می گذارد. این خودکار است، بنابراین شما مجبور نیستید از طریق افراد برای تغییر کارها بروید. اگر نیاز دارید پیام‌رسانی، مکان تبلیغات یا فرکانس خود را تغییر دهید، می‌توانید. چگونه می دانید که آیا ترکیب تبلیغاتی را برای مخاطبان خود درست کرده اید؟ تجزیه و تحلیل بلادرنگ را با آنچه مردم می گویند جفت کنید و به ارزیابی ادامه دهید.

خرید تبلیغات برنامه‌ای: زمانی که برندها آن را به درستی انجام می‌دهند 5

۵٫ کمپین خود را به طور موثر اندازه گیری کنید

در یک چشم‌انداز مصرف‌کننده سریع، برندها باید اطمینان حاصل کنند که بودجه‌ای هدر نمی‌رود و شناسایی کنند که دفعه بعد تلاش‌های خود را کجا متمرکز کنند. هیچ راه فراری از بازگشت سرمایه وجود ندارد – بررسی دقیق تر بودجه، مسئولیت پذیری بیشتری را به همراه دارد.

اثربخشی کمپین خود را از ابتدا تا انتها با همان ترکیب تجزیه و تحلیل و داده های نظرسنجی دنبال کنید. و اگر بخواهید، می‌توانید با مطالعاتی که تأثیر شما را بر افراد واقعی ارزیابی می‌کنند، بیشتر تحقیق کنید.

بزرگترین راهکار افزایش مشتری کسب و کار

اگر میخواهید در کسب و کار خود موفق و سربلند باشید باید روی تبلیغات تمرکز کنید به همین دلیل سایت بالتازار پلاس رو پیشنهاد میکنم که میتوانید با استفاده از این سایت برای کسب و کار خود جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش هدفمند داشته باشید که طبیعتا باعث رشد کسب و کار شما میشود، برای ورود به سایت بالتازار فقط کافیه روی ( افزایش مشتری ) کلیک کنید.

پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید زیرا میتواند بسیار مفید واقع شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi