جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم حمایت از درآمدهای اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان گرمه و جاجرم در مجلس گفت: نیاز است که از درآمدهای اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی حمایت شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69455
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

لزوم حمایت از درآمدهای اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی، در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، با اشاره به اینکه از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه فنی و حرفه ای در مجلس شورای اسلامی حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: حمایت از استان‌های ضعیف موجبِ تشویق این استان‌ها برای افزایش درآمدهای اختصاصی می‌شود.

 نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پرورش اسب، نوغانداری، فرش ابریشم و… از ظرفیت‌های خراسان شمالی هستند، اضافه کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان ایشان به موضوع نوغانداری در استان تأکید کردند که از ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود.

وی  ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید در راستای ظرفیت‌های استان‌ها حرکت کند تا خروجی مناسب‌تری به دست بیاید.

وحیدی با تأکید براینکه نیروی انسانی در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی اندک است، افزود: می بایست امکان جذب نیروی شاخص از دستگاه‌های دیگر برای این دانشگاه ایجاد شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گسترش ارتباط بین دانشگاه فنی و حرفه ای و صنعت، اظهار کرد: حمایت از افراد با مهارت و با دانش بسیار مهم است و این دو موضوع از یکدیگر جدا نیستند.

وحیدی در پایان گفت: برخی از کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای تخصصی است و باید امکانات در دانشگاه وجود داشته باشد؛ در برخی از کارگاه‌ها نیز می‌توان از ظرفیت صنعت نیز برای پیشبرد اهداف بهره برد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi