چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین جلسه ملی برای حل مشکلات اراضی شریف آباد ابهر برگزار شد

با همت و پیگیری های یک سال حسن شجاعی علی آبادی، نماینده ابهر و سلطانیه برگزاری اولین جلسه ملی برای حل مشکلات اراضی شریف آباد برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69326
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

نخستین جلسه ملی برای حل مشکلات اراضی شریف آباد ابهر برگزار شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، با همت و پیگیری های یک سال  حسن شجاعی علی آبادی، نماینده ابهر و سلطانیه برگزاری اولین جلسه ملی برای حل مشکلات اراضی شریف آباد برگزار شد.

پیرو پیگیری ها و جلسات مختلف یک سال و نیم اخیر حسن شجاعی شجاعی علی آبادی، رئیس کمیسیون اصل نود با مسئولین استانی و رئیس سازمان امور اراضی کشور، اولین جلسه ملی برای حل مشکلات اراضی شریف آباد برگزار گردید.

این جلسه به دعوت رئیس سازمان امور اراضی کشور و با حضور استاندار زنجان، فرماندار ابهر، نمایندگان کمیسیون اصل نود، رئیس سازمان امور اراضی استان و نمایندگان گروه اول از طرفین مورد منازعه از اهالی شریف آباد برگزار گردید.

 شجاعی، ضمن اینکه تاکنون در جزئیات پرونده ورود نداشتند همواره حل و فصل دقیق و سریع مشکل با نگاهی عادلانه را از مسئولین خواستار بوده اند.

در این جلسه ضمن استماع صحبت های نمایندگان گروه اول، موضوع به طور کامل مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته شده و بنا گردید تا در جلسه بعدی از گروه دوم نیز جهت بیان استدلالات دعوت یه عمل آید.

همچنین در این جلسه بنا گردید تا بعد از برگزاری جلسه دوم با گروه بعدی، جلسه ای مجزا نیز برای حل و فصل موضوع با حضور نمایندگان تام الاختیار هر دو گروه تشکیل شود.

گفتنی است پرونده این مشکل از سال ۷۴ تا کنون بدون حل و فصل مفتوح باقی مانده بود و در بین نهاد های مختلف در حال چرخش بوده و اراده جدی برای حل این مشکل وجود نداشت و همین امر باعث ایجاد مخاطرات جدی اجتماعی در منطقه شریف آباد گردیده بود اما بعد از پیگیری های یک سال اخیر رئیس کمیسیون اصل نود، عزم جدی در میان مسئولین ملی و استانی برای حل این مناقشه بوجود آمده است./

پایان جلسه علنی 21 اسفند ماه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi