پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمل ونقل جاده‌ای و ریلی در اولویت قرار بگیرد

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در  مجلس،گفت: حمل ونقل جاده ‎ای و ریلی در کنار بهسازی ناوگان فرسوده در صدر مطالبات مردم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69266
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

حمل ونقل جاده‌ای و ریلی در اولویت قرار بگیرد

 به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، حسین نوش‌آبادی در دیدار با فرماندار جدید شهرستان قرچک بیان کرد: طبق فرموده الهی، مدیریت و مسئولیت‌ها‎ که امانت‌های ‎خداوند برای مردم هستند، باید به اهلش سپرده شوند و این مسئولیت ها توأم با برقراری عدالت در جامعه همراه باشد؛ امانت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید به خوبی و درستی صیانت شود.

 نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی کشورند و ولی ‎نعمت مسئولان محسوب می‎شوند و اگر مردم نبودند، مسئولان نیز جایگاهی نداشتند؛ اعتبار کشورمان به مردم است، بیت ‎المال در واقع خزانه‎ای است که از سرمایه و ثروت مردم پدید آمده است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و خواسته ‎های مردم ملاک اصلی مدیران نظام است؛ امروز معیشت مردم مهم است که باید بنا به مصلحت اقتصاد و زندگی مردم شکل بگیرد و به مردم آسیب نرسد.

این مقام مسؤول بیان کرد: ضمن تشکر از خطیبی فرماندار سابق قرچک که جانباز متدین ، پیگیر و پرتلاش درحد وسع خود بود، باید از فرماندار جدید خواست که با برنامه ‎ریزی، اندیشه و نگاه بلند، باتوجه به کمبودهای کشور و مطالبات مردم، اولویت‌های خدمت به مردم را شناسایی کند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: محورهای اصلی توسعه شهرستان قرچک پنج مورد است که اولویت دارد ؛ اول بحث حمل ونقل جاده‎ای و ریلی در کنار بهسازی ناوگان فرسوده که در صدر مطالبات مردم است و بحث دوم نیز حق‎آبه آب شرب مردم از سد ماملو است چون آب مطلوبی در قرچک نداریم و تصفیه‎ خانه فاضلاب قرچک نیز اولویت مهمی است.

شهادت یکی از مرزبانان هنگ مرزی بانه
دنبال کنید

وی ادامه داد: اولویت بعدی شهرستان قرچک در زمینه بهداشت و درمان با افزایش تخت‎های بیمارستانی است که در دو سال اخیر از ۷۰ به ۱۳۰ تخت رسیده ولی تا استاندارد ۲۵۰ تخت ، فاصله دارد ؛ در کنار این، احداث دی‎کلینیک تأمین اجتماعی است که امری مهم است.

نوش آبادی مطرح کرد: محور چهارم در بحث اقتصاد و اشتغال است که توسعه شهرک صنعتی قرچک، برای کشور، استان تهران و شهرستانمان اهمیت ویژه دارد و در امر اشتغال‎زایی جوانان منطقه، تأثیر بسزایی دارد و البته باید در کنار آن، به سرپا ماندن کارخانه های قدیمی و مهم قرچک نیز توجه اساسی بشود.

نماینده مردم ورامین  در مجلس بیان کرد: اولویت پنجم نیز امور توسعه فرهنگی و ورزشی است؛ پیگیری ساخت پردیس سینمایی توسط شهرداری ، افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ولیعصر(عج) و موارد دیگر از مسائلی هستند که فرماندار جدید باید با جدیت دنبال کند./

 پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi