شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش کرونا از اردبیل،کلیم‌الله وثوقـی ظهر امروز در بازدید از شرکت حمل‌ونقل پارس آباد از جابجائی۳ میلیون و ۶۱۶ هزارتن کالا در استان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است. وی افزود: محصولات کشاورزی، سیمان، آهن‌آلات، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69230
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش کرونا از اردبیل،کلیم‌الله وثوقـی ظهر امروز در بازدید از شرکت حمل‌ونقل پارس آباد از جابجائی۳ میلیون و ۶۱۶ هزارتن کالا در استان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است.

وی افزود: محصولات کشاورزی، سیمان، آهن‌آلات، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان در ۱۱ ماه گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و تصریح کرد: ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می‌کند.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده سخت‌کوش در بخش حمل‌ونقل کالا قدردانی کرد.

وثوقی با اشاره به صدور ۳۳۱ رأی در جهت رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و ناوگان عمومی حمل‌ونقل کالا و مسافر استان بیان کرد: در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ به تخلفاتی همچون عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پرداخت کرایه رانندگان، اخذ بارنامه، رعایت نکردن ضوابط ایمنی،شکایات حوزه حمل‌ونقل مسافر و اضافه تناژ، توقف اتوبوس‌ها در میادین، واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی رسیدگی می‌شود.

وی از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi