شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دزدها به سیم‌های برق روستای عزیزی لوداب رحم نکردند/مردم خواستار برخورد قاطع هستند

به گزارش کرونا از یاسوج، سرقت کابل‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوعی دردسرساز در استان تبدیل شده و هر روزه اخباری مبنی بر سرقت کابل‌های برق و مخابرات از نقاط مختلف استان شنیده می‌شود. سرقت کابل‌های برق و به دنبال آن مشکلاتی که برای مردم ایجاد می‌شود باعث شده که مردم به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69107
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دزدها به سیم‌های برق روستای عزیزی لوداب رحم نکردند/مردم خواستار برخورد قاطع هستند

به گزارش کرونا از یاسوج، سرقت کابل‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوعی دردسرساز در استان تبدیل شده و هر روزه اخباری مبنی بر سرقت کابل‌های برق و مخابرات از نقاط مختلف استان شنیده می‌شود.

سرقت کابل‌های برق و به دنبال آن مشکلاتی که برای مردم ایجاد می‌شود باعث شده که مردم به خصوص در مناطق روستایی دست به دامان رسانه‌ها شده تا مسئولان برای این مشکل بزرگ چاره‌جویی کنند.

هر چند نیروی انتظامی تلاش گسترده‌ای برای ایجاد امنیت در استان دارد و خلافکاران بزرگ را سر جای خود نشانده اما نیاز است تا با همفکری و همراهی مسئولان دولتی فکری اساسی برای رفع این معضل بزرگ در استان شود تا سارقان چنین بی‌مهابا به کار خود ادامه ندهند.

آخرین مورد گزارشی بوده که از روستای عزیزی لوداب داشته‌ایم که سارقان سیم‌های برق این روستا را به سرقت برده‌ و مردم دچار مشکل شده‌‌اند.

مردم در پیام‌های خود خطاب به خبرگزاری آورده‌اند چرا دزدی‌ها و سرقت‌های مربوط به بخش لوداب را پی‌گیری نمی‌کنید تا سارقان چنین بلایی را بر سر مردم نیاورند.

آن‌ها می‌گویند که اگر با دزد کابل‌ها و سیم‌ها برخورد قاطعی شود چنین جسورانه به دزدی‌های خود ادامه نمی‌دهند لذا می‌بایست برای جلوگیری از تداوم چنین سرقت‌هایی برخود شدیدی با آن‌ها صورت گیرد تا درس عبرتی برای آن‌ها شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi