دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

باند دوم محور جوادیه به انار احداث شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس،گفت: باند دوم محور جوادیه به انار احداث شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69021
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

باند دوم محور جوادیه به انار احداث شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین جلالی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان انار در خصوص فعالیت مدارس اظهار کرد: سال آینده مدارسی که تعداد ۱۵ دانش آموز داشته باشند باید فعال باشند و چنانچه با وجود این تعداد دانش آموز، مدرسه دایر نشود، آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

 نماینده مردم انار و  رفسنجان در  مجلس شورای اسلامی  در ادامه از وضعیت آسفالت خیابان های شهر انار بازدید کرد و در جلسه ای با حضور شهردار و رئیس شورای شهر بر اولویت بندی آسفالت خیابان ها تأکید و ورودی شهر را نخستین اولویت دانست که باید به وضعیت مطلوب برسد.

حجت الاسلام جلالی در خصوص بیمارستان شهر انار که قرار بود ۲۲ بهمن افتتاح شود، تصریح کرد: با توجه به توسعه این بیمارستان از ۳۲ تختخوابی به ۳۸ تختخوابی، وقفه کوتاهی در افتتاح این بیمارستان ایجاد شده که به زودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود و پل غیرهمسطح هم با توجه به رسیدن بودجه و امکانات، به زودی افتتاح می شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در خصوص محور انار به سمت جوادیه الهیه توضیح داد: با توجه به اینکه جاده بافق به جوادیه الهیه متصل شده، در حال حاضر کامیون های زیادی که حامل مواد معدنی هستند، از این محور عبور می کنند و از جوادیه به سمت انار تردد دارند و ترافیک بالایی ایجاد شده که ضرورت دارد این مسیر ۲۸ کیلومتری دوبانده شود.

وی اضافه کرد: باید معادن آن منطقه کمک کنند باند دوم این محور ایجاد شود که از خطرات جاده کاسته شود.

پیگیری برای تامین آسفالت جهت بهسازی معابر شهری بروجن
دنبال کنید

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یادآورشد: با توجه به عبور کامیون‌های حامل مواد معدنی از بافق به سمت انار و ترافیک بالای این محور، ضرورت دارد معادن سه‌گانه‌ای که در منطقه فعالند، کمک کنند باند دوم محور جوادیه به انار ایجاد و از خطرات جاده کاسته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi