دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کار سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت شستا در سراسر استان با ارزش بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان آغاز شده است

عضو مجمع نمانیدگان استان اردبیل درمجلس در جشنواره استانی انتخاب و تجلیل از چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل گفت: کار سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت شستا در سراسر استان با ارزش بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان آغاز شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69009
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

کار سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت شستا در سراسر استان با ارزش بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان آغاز شده است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جشنواره استانی انتخاب و تجلیل از چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل حضور یافت.

وی در این مراسم با قدردانی از زحمات کارآفرینان استان، اظهار کرد: با پیگیری های استاندار سابق و فعلی و نماینده ولی فقیه در استان و تلاش همکاران ما در مجلس، کار سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت شستا در سراسر استان با ارزش بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان آغاز شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در حوزه خدمات درمانی نیز با حضور دکتر شیرزاد در رأس تأمین اجتماعی استان، توسعه امور آغاز شده از جمله در عرصه درمان در شهر نمین و شعبه دوم درمانگاه اردبیل، ایجاد شعبه ۳ تأمین اجتماعی شهر اردبیل در منطقه کم برخوردار وحدت، آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل ۵ ستاره سرعین و چندین اقدام دیگر از جمله خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی در استان اردبیل است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi