دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای محور خلیفه حیدر عملیاتی شد

نماینده مردم شوش در مجلس،گفت:کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای محور خلیفه حیدر عملیاتی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68997
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای محور خلیفه حیدر عملیاتی شد

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر نماینده  مردم شوش در مجلس با اشاره به افتتاح ۷۷ پروژه آبرسانی به روستاها و مناطق شهرستان کرخه گفت: پروژه های آبرسانی به روستاها و مناطق شهرستان کرخه با حمایت بنیاد مستضعفان و با اعتباری بالغ بر ۳۶۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

نماینده  مردم شوش در  مجلس  شورای  اسلامی با بیان اینکه افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب ماشی،کعب نبی،زهراو مهدی،مکینه بحرانی یک،مکینه بحرانی دو،سید صالح،شیخ جابر،ابوغریب را از جمله این پروژه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با بهره برداری رسیدن این پروژه ها در ۷۷ روستا و در طول ۳۱ کیلومتر،۵۵ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.

کعب عمیر همچنین از کلنگ زنی ۷۳ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان کرخه خبر داد و عنوان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۳۱۵ میلیارد ریال و در طول ۵۲ کیلومتر برای بهرمندی ۱۴ هزار خانوار از آب شرب پایدار و سالم کلنگ زنی شد.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرای خط انتقال آب از چاه های آب خماط تا تاسیسات خلیفه حیدر شهرستان کرخه و احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعب در تاسیسات خلیفه حیدر جهت آبرسانی به ۳۸ روستای این محور را از مهمترین پروژه های گلنک زنی شده اعلام کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi