جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نشست در خصوص طرز کار دستگاه‌های صاحب تکلیف در اجرای قانون جامع حدنگار

رییس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست در خصوص طرز کار دستگاه‌های صاحب تکلیف در اجرای قانون جامع حدنگار خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68949
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

برگزاری نشست در خصوص طرز کار دستگاه‌های صاحب تکلیف در اجرای قانون جامع حدنگار

الهام آزاد نماینده مردم نائین و خوروبیابانک و رییس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، گفت: امروز جلسه ای در محل سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر (نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس )، سرکار خانم رحمانی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس ، بنده به عنوان رییس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل ۹۰  مجلس، رییس سازمان امور اراضی کشور، رییس سازمان نقشه برداری کشور،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی و مدیران مربوطه در خصوص طرز کار دستگاه‌های صاحب تکلیف در اجرای قانون جامع حدنگار  برگزار شد و در این جلسه، صحبت های طرفین استماع و موارد بررسی شد.

آزاد بیان کرد: رویکرد ما بدین صورت است که اجرای طرح جامع حدنگار به صورت صحیح، با دقت و با سرعت صورت گیرد و سازمان امور اراضی کشور روند کیفی را نیز اصلاح کند. همچنین بازدید میدانی از پهنه یک مشهد انجام شد./

الهام آزاد

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi