جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهم ترین تفاوتهای انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها، حضور رهبر بعنوان نقطه اتصال مردم و اهداف ارزشی است

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در جشن بزرگ چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان چهارباغ گفت: مهم ترین تفاوتهای انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها، حضور رهبر بعنوان نقطه اتصال مردم و اهداف ارزشی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68694
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مهم ترین تفاوتهای انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها، حضور رهبر بعنوان نقطه اتصال مردم و اهداف ارزشی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد  و رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در جشن بزرگ چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان چهارباغ بخش رامجین با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناصبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: به‌دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی خواهیم بود تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام آشنا سازیم.

وی در جمع مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان ، با بیان اینکه جهاد تبیین راه خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) توطئه و تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب آغاز شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نشان می‌دهد که مسئولان و حاملان خاطرات آن دوران، باید بازشناسی انقلاب اسلامی را برای نسل سوم و چهارم انقلاب در دستور کار قرار دهد تا پاسخ متقنی به سوالات روز جامعه به ویژه نسل جوان داده شود و آحاد مردم با واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای آن آشنا شوند.

 حدادی بیان داشت: از بین بردن طاغوت، پایه‌گذاری نظام مردم سالاری دینی، رفع سلطه بیگانگان، برقراری عدالت اجتماعی، بازگرداندن هویت ملی و اجرای قوانین ازجمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی همچنین گفت: و اینک پس از چهل و سه سال، تحلیلگران سیاسی دریافته‌اند که ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران و تفاوت این انقلاب به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر با سایر انقلابی‌های بزرگ جهان را باید در حضور رهبر به عنوان نقطه اتصال مردم و اهداف ارزشی جستجو کرد.

لزوم جذب حداکثری اعتبارات برای استان اردبیل
دنبال کنید

حدادی در پایان گفت:  امروز کشور در معرض تهدیدها و آسیب‌های مختلفی قرار دارد. بنابراین قطعا در چنین شرایطی وحدت و همدلی رمز پیروزی  و مقاومت در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi