چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

مهمترین وظیفه دولت و مجلس خدمت رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی است

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر گفت: مهمترین وظیفه دولت و مجلس خدمت رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68673
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مهمترین وظیفه دولت و مجلس خدمت رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر گفت: دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است که توانستند تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با وحدت کلمه و اتکا به قدرت لایزال الهی در رویارویی با رژیم مستبد شاهنشاهی پیروز و فصلی جدید از حیات سیاسی و فرهنگی کشور را رقم زنند که موجب احیای دین مبین اسلام و معارف الهی در این سرزمین کهن گردد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: حضرت امام‌خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلابی شد که آن نهال نوپا، امروز به درختی تناور تبدیل‌ شد که در مقابل هیچ طوفان و تندبادی سر خم نخواهد کرد و تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان و خلف بر حق روح‌الله کبیر، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همراهی و همگامی مردم همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک و مطهر شهدا و جانفشانی ایثارگران محقق شده است، افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سخت‌ترین شرایط کشور دین خود را به بهترین نحو ممکن به انقلاب ادا کرده‌اند و ما نیز وظیفه‌داریم در جهت مرتفع شدن مشکلات آن‌ها گام برداریم.

محرم زاده با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه دولت و مجلس خدمت رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: دولت سیزدهم مصمم است، گام‌های بلندی را برای رفع مشکلات مردم بردارد و از ابتدای آغاز به‌ کار دولت اقدامات خوبی انجام شده است اما کافی نیست و باید بیش از پیش تلاش شود.

دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
دنبال کنید

وی افزود:  بنده با تمام توان در جهت حل و فصل مشکلات مردم فهیم شهرستان های اهر و هریس تلاش می کنم و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در منطقه باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و باید مسئولان با اتحاد و وحدت کلمه به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی و موجبات رضایت آن ها را فراهم نمایند و دستگاه های خدمت رسان در عمل به وظایف شان اهتمام ویژه ای داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi