چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزشگاه پوریای ولی در منطقه تالش به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای شرایط میزبانی تیم ها حاضر شده است

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در حوزه انتخابیه تالش به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان ورزشگاه پوریای ولی برای شرایط میزبانی تیم ها حاضر شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68663
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

ورزشگاه پوریای ولی در منطقه تالش به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای شرایط میزبانی تیم ها حاضر شده است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت صنایع و چوب کاغذ ایران ( چوکا ) که در محل مجتمع عظیم صنعتی چوکا برگزار گردید، حضور یافت.

براساس این گزارش؛ در این مراسم ، باقر کاظمی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع و چوب کاغذ ایران ( چوکا ) معرفی و از زحمات ایرج زمانی فرد تشکر و قدردانی بعمل آمد.

محمد یاری

همچنین این نماینده مجلس در دوره یازدهم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که در سالن جلسات مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد، حضور یافت.

وی در این مراسم اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تالش به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تعامل سرکار خانم بخشی ورزشگاه پوریای ولی برای شرایط میزبانی تیم ها حاضر شده است و در سایر حوزه های ورزشی نیز در استان فعالیت های خوبی صورت گرفته است و از خدمات سرکار خانم بخشی تشکر و قدردانی می نمایم و آرزوی موفقیت برای جناب آقای آرمان در سمت مدیر کلی ورزش و جوانان گیلان دارم .

محمد یاری

جهانبخش آرمان سرپرست اداره ورزش و جوانان  گیلان نیز در آیین معارفه خود عنوان کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به جامعه ورزش استان را داشته باشم و در این راه قطعا به همراهی و همدلی ، نظرات و پیشنهادات خانواده ورزش نیازمندم و از زحمات سرکار خانم بخشی و همکاران در ادارات ورزش و جوانان قدردانی می کنم.

طی این مراسم ، جهانبخش آرمان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان معرفی و از زحمات سرکار خانم مریم بخشی تشکر و قدردانی بعمل آمد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi