چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولویت واگذاری اماکن ورزشی در استان ها با هیئت‌های ورزشی

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه باید در هر استان و شهری اولویت واگذاری اماکن ورزشی با هیئت‌های ورزشی باشد،گفت: در استان‌های کمتر برخوردار درآمدهای حوزه ورزشی پاسخگوی تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

کرونا :

اولویت واگذاری اماکن ورزشی در استان ها با هیئت‌های ورزشی

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد راستینه در تشریح نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی اظهار داشت: متاسفانه بر اساس قانون اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند که حفظ و نگهداری آن‌ها هم بر عهده بخش خصوصی است اما در استان‌های کمتر برخوردار درآمدهای حوزه ورزشی پاسخگوی تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی نیست.

 نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درآمد کم حوزه ورزشی و عدم بودجه برای نگهداری اماکن ورزشی موجب فرسودگی آن‌ها می‌شود که این هزینه حفظ و نگهداری آن‌ها را افزایش می‌دهد، در سنوات گذشته اعتباری در بودجه برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی نمی‌شد یا اگر هم بود پاسخگوی نیاز این اماکن نبود.

رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری این مسئله در مجلس، تصریح کرد: سال گذشته این موضوع به صورت ویژه پیگیری شد، هزینه‌هایی برای استان‌ها در خصوص کمک به هیات ورزشی در نظر گرفته شد اما متاسفانه در زمینه نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی با مشکل منابع رو به رو هستیم.

راستینه بیان داشت: امسال در لایحه بودجه در حال تلاش برای متقاعدسازی دولت در خصوص اختصاص بودجه برای حفظ، نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی به صورت ویژه بوده و در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: اساسا در استان‌های کمتر برخوردار ظرفیت‌ واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی بسیار کم است، نظر مجلس آن است که واگذاری اماکن ورزشی را با اولویت هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌هایی که دارای تیم‌های حرفه‌ای و فعال هستند قرار دهد نه اینکه به بخش خصوصی واگذار کند و سپس این باشگاه‌ها برای تمرین و ساعت تمرین با مشکل رو به رو شوند.

اَبَرپروژه آزادراه شیراز به اصفهان افتتاح شد/ راه اندازی خط دوم انتقال آب شیراز از سد درودزن
دنبال کنید

راستینه در پایان با تاکید بر در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی به هیئت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: باید در هر استان و شهری اولویت واگذاری اماکن ورزشی با هیئت‌های ورزشی باشد که امید است دولت همراهی لازم را در این جهت داشته باشد.

 رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در زمینه نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی با مشکل منابع رو به رو هستیم، گفت: باید در هر استان و شهری اولویت واگذاری اماکن ورزشی با هیئت‌های ورزشی باشد./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi