پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گمرکات جنوب استان بوشهر تقویت شود/ توسعه روابط تجاری با همسایگان

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای توسعه روابط تجاری با همسایگان خبر داد و گفت: گمرکات جنوب استان بوشهر باید تقویت شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68513
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

کرونا :

گمرکات جنوب استان بوشهر تقویت شود/ توسعه روابط تجاری با همسایگان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام موسی احمدی اظهار داشت: جنوب استان بوشهر فرصت‌های بسیار خوبی برای تجارت و بازرگانی و تبادل تجاری با کشورهای همسایه دارد و باید از این فرصت و ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به بازدید معاون گمرک ایران از گمرکات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عسلویه، نخل‌تقی، سیراف، کنگان و دیر خاطرنشان کرد: در این بازدید مسائل و مشکلات این گمرکات مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توسعه گمرکات در شهرستان‌های دیر، کنگان و عسلویه از مهمترین موضوعاتی که در مجلس نهم دنبال کردیم ولی در مجلس قبل به خوبی پیگیری نشد.

وی بیان کرد: از موضوعاتی که مد نظر بوده و اکنون هم پیگیر هستیم می‌توان به ارتقای گمرکات حوزه انتخابیه، تخصصی شدن گمرک کنگان برای پارچه، تقویت زیرساخت‌ها و تبدیل وضعیت نیروهای گمرک اشاره کرد.

احمدی نزدیکی بنادر جنوب استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس را فرصت بسیار خوبی برای توسعه تجارت دانست و ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود که زندگی مرزنشینان و ساحل‌نشینان رونق بگیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi