جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خودور نیسان با 204 کیلوگرم تریاک توقیف شد/کالاهای 110 میلیاردی قاچاق به بازار نرسید

به گزارش کرونا از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور سیرجان_شیراز به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند. وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68463
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

خودور نیسان با 204 کیلوگرم تریاک توقیف شد/کالاهای 110 میلیاردی قاچاق به بازار نرسید

به گزارش کرونا از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور سیرجان_شیراز به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۰۴ کیلو تریاک را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه راننده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد. 

کالاهای ۱۱۰ میلیاردی قاچاق به بازار نرسید 

فرمانده انتظامی استان فارس  بیان داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، صبح امروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی عسلویه_شیراز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی عنوان داشت: در بازرسی از این خودرو تعداد زیادی لوازم موسیقی، پوشاک و تجهیزات موبایل خارجی قاچاق که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بونکر جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده  است.  

حبیبی با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: پدیده شوم قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس محسوب می‌شود.

آتش سوزی خودروی پلیس در مشهد
دنبال کنید

انتهای پیام/ف


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi