چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سعید آتشبار

انقلاب اسلامی ایران اسلام را که در حال مرگ تدریجی بود‌،احیا کرد

براستی ملت با معرفت و عاشق ایران اسلامی، یارو یاور و همراه همیشگی ائمه ی هدی” ع”،۴۳ سال است که در آغوش گرمشان پذیرای اهل بیت ع و نوادگان‌ پر برکت آنانند. براستی که قبل از انقلاب اسلامی نیز قرآن و نهج البلاغه و حضرت امیرالمومنین”ع” و رسول اکرم”ص” و تمامی نمادها و نمودهای اسلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68373
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

کرونا :

سعید آتشبار

انقلاب اسلامی ایران اسلام را که در حال مرگ تدریجی بود‌،احیا کرد

براستی ملت با معرفت و عاشق ایران اسلامی، یارو یاور و همراه همیشگی ائمه ی هدی” ع”،۴۳ سال است که در آغوش گرمشان پذیرای اهل بیت ع و نوادگان‌ پر برکت آنانند.

براستی که قبل از انقلاب اسلامی نیز قرآن و نهج البلاغه و حضرت امیرالمومنین”ع” و رسول اکرم”ص” و تمامی نمادها و نمودهای اسلام و تشیع وجود داشت،ولی نام بلند و آن تجلی تام اسماء و آیه های عظیم خلقت و متون قدسی،عینیت شایسته ی خویش را پیدا نکرده بودند.

راستی اگر ملت ایران نبود امروز نام امام هادی علیه السلام این گونه در آسمان دنیا می درخشید؟
آیا نشانی از عناصر الابرار و دعائم الاخیار “۱”بر تارک جهانی که بسمت محو تام آثار خدا می رفت، پیدا می شد؟

آیا مسیر تدریجی و هوشمندانه ی غرب، پس از رنسانسی که به سمت حذف تمامی جلوه های اجتماعی و سیاسی دین،و حتی رشته های عاطفی میان مومنان و ایمان پیش می رفت،بدون ظهور انقلاب اسلامی،مجالی برای پژواک شاعرانه ی زیارت جامعه کبیره، باقی می ماند؟

آری، ملت ایران در این ۴۳ سال، قلبشان تسلیم امام هادی بود،و رای و نظرشان تابع ایشان، و آماده ی یاری دین ائمه ی هدی برای تحقق عدالت بودند”وَقَلْبِی لَکُمْ مُسَلِّمٌ، وَرَأْیِی لَکُمْ تَبَعٌ، وَنُصْرَتِی لَکُمْ مُعَدَّهٌ حَتَّىٰ یُحْیِیَ اللّٰهُ تَعَالىٰ دِینَهُ بِکُمْ، وَیَرُدَّکُمْ فِی أَیَّامِهِ، وَیُظْهِرَکُمْ لِعَدْلِهِ”(۲)
به راستی نمی شود ادعا کرد که ملت شریف ایران در یک فرآیند ۱۵ ساله مبارزاتی و با ایمان و آگاهی،و عشق و ایثار، توانسته است در مقطع حساس از تاریخ معاصر،پایه های تاریخ جدید آینده ی انسان را بنا نهد؟

قانون جذب را کی کشف کرد؟ با سایت وان جذب همراه باشید
دنبال کنید

آری. انقلاب اسلامی ایران با حضور تاریخی یک ملت و رهبری حضرت روح الله”ره”، اسلام را که در حال مرگ تدریجی بود‌،احیا کرد و کانون پرخروش معارف امام هادی” ع “شد.
(۱)و(۲): زیارت جامعه کبیره _ امام هادی “ع”

انقلاب اسلامی ایران اسلام را که در حال مرگ تدریجی بود‌،احیا کرد 3

نویسنده:سعید آتشبار

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi