پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی شهادت شهید رنجبر را تسلیت گفت و تاکید کرد که باید همه مسئولین دست در دست هم داده و مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68298
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان در پی شهادت علی اکبر رنجبر مامور نیروهای انتظامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش را تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم. این شهادت مصداق عینی ضرورت بازنگری در قوانین و نحوه اجرای آن در برخورد با اوباش از سوی قوای مختلف و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است. اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم و ایجاد رعب و وحشت سلب آرامش و آسایش مردم عزیز را هدف قرار داده‌اند که قطعاً با تجهیز پلیس به امکانات مورد نیاز و تشدید مجازات‌ها و برخوردهای قاطع‌تر، حافظین امنیت ملت بیش از پیش مورد حمایت تقنینی، اجرایی و قضایی قرار خواهند گرفت. بایستی همه مسئولین دست در دست هم داده و مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم.

در انتها مجددا این ضایعه تلخ را به فرماندهی و پرسنل غیور نیروی انتظامی، خانواده و فرزندان دلبند این شهید سرافراز و مردم شریف استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای آن شهید عزیز غفران الهی و برای بازماندگان طلب صبر و اجر نموده و موفقیت روزافزون نیروی انتظامی را از محضر حضرت حق مسئلت می نماییم.

از سرعت عمل نیروی انتظامی در دستگیری قاتل سنگدل این شهید قدردانی نموده و برخورد سریع و قاطع با این اقدام شنیع را ضروری می‌دانیم. »/

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi