شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است

به گزارش کرونا از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سرایت و شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است و با توجه به این که این ویروس به دلیل واکسینه نشدن برخی کودکان بیشتر کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند این امر سبب دغدغه اولیا است. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68248
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است

به گزارش کرونا از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سرایت و شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است و با توجه به این که این ویروس به دلیل واکسینه نشدن برخی کودکان بیشتر کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند این امر سبب دغدغه اولیا است.

وی افزود: ابتلای کودکان و نوجوانان در مدارس به اومیکرون موجب انتقال این ویروس به خانواده و در نهایت به جامعه می‌شود از این رو انتظار می‌رود آموزش و پرورش و ستاد مقابله با کرونا تا پاپان بهمن ماه جاری کلاس‌های حضوری را تعطیل و از ظرفیت آماده شبکه شاد و فضای مجازی استفاده کنند.

امام جمعه پل‌دختر به دهه فجر اشاره کرد و گفت: حضور چشم‌گیر مردم در جشن‌های ایام الله دهه فجر تجدید بیعت بانظام اسلامی و آرمان‌های والای شهدا است.

وی افزود: هر کجای دنیا انقلابی رخ می‌دهد سال‌روز آن را جشن می‌گیرند این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های دنیا تفاوت مبنایی و معنایی دارد.

موسوی یادآورشد:بی تفاوتی به جشن‌های انقلاب و بی اعتنایی به ایام الله دهه فجر جفا در حق امام و شهدا است که در دوران انقلاب خون پاک آنها برای به ثمر رسیدن این انقلاب ریخته شد.

وی افزود: در ایام باقیمانده از دهه فجر خود را موظف و مکلف نسبت به اهمیت دادن به جشن‌هاو برنامه‌های دهه فجر بدانیم چرا که مبنای انقلاب ما براساس قرآن ، آیات الهی و روایات معصومین (ع) است.

امام جمعه پل‌دختر به گلایه‌ها وانتقادهای مقام معظم رهبری نسبت به بخشی از صنعت در جمع فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: این دغدغه‌ها ما را برآن می‌دارد که در بحث عمل کردن به شعار تولید ، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

حرف دل جوانان بیکار بام نفتی گچساران با رئیس‌جمهور دولت مردمی ایران
دنبال کنید

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اقتصاد ما را فلج کند اما فعالان اقتصادی و جوانان خلاق ما در رشته‌های مختلف صنعت نانو ، ورزشی و غیره مانع این امر شد و دشمن را ناکام گذاشت.

موسوی یادآورشد: کلام گهر بار مقام معظم رهبری در رابطه با صنعت نشانه دمیدن روح نشاط و امید در صنعت و اقتصاد است.

وی افزود: حمایت از کالای داخلی ، له و لورده کردن کالای قاچاق است که بلای جان کالای داخلی می‌باشدو مقام معظم رهبری فرمودند کالای قاچاق باید آتش زده شود تا این مانع از سر راه کالای داخلی برداشته و تسهیلات ارزان قیمت از طرف دولت به کارگاه‌های کوچک اقتصادی هر چند کوچک می‌تواند اقتصاد ما را پویا کند.

امام جمعه پل‌دختر با تسلیت رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، گفت: این شخصیت بزرگ که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری از او به عنوان یکی از شاگردان برجسته آیت الله بروجردی یاد شده و می‌فرمایند ایشان مشاور علمی و عملی آیت الله گلپایگانی و در دوران انقلاب امین و مورد اعتماد امام راحل بودند.

 انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi