چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیوه‌نامه‌های جدید به رانندگان تاکسی ابلاغ می‌شود/ مردم تخلفات را گزارش دهند

مهرداد میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بالای ۹۰ درصد از رانندگان تاکسی و اتوبوس شهرکرد ۲ مرحله واکسن را دریافت کرده‌اند و افرادی که واکسن سینوفارم دریافت کرده بودند اکنون در مرحله دریافت دز سوم هستند. رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد افزود: در ماه‌های گذشته که وضعیت کرونا بهبود یافته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68239
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

شیوه‌نامه‌های جدید به رانندگان تاکسی ابلاغ می‌شود/ مردم تخلفات را گزارش دهند

مهرداد میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بالای ۹۰ درصد از رانندگان تاکسی و اتوبوس شهرکرد ۲ مرحله واکسن را دریافت کرده‌اند و افرادی که واکسن سینوفارم دریافت کرده بودند اکنون در مرحله دریافت دز سوم هستند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد افزود: در ماه‌های گذشته که وضعیت کرونا بهبود یافته بود پروتکل خاصی ابلاغ نشد اما اخیراً زمزمه‌هایی از رعایت پروتکل بهداشتی در سوار کردن مسافر شنیده می‌شود که به محض دریافت نامه کتبی این شیوه‌نامه جدید به رانندگان ابلاغ می‌‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی رانندگان توسط ۲ ماشین گشت در تمام طول فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر انجام و موارد لازم تذکر داده می‌شود.

۲۰ راننده خاطی در شهرکرد جریمه شدند

میرزائیان اظهار داشت: مردم در صورت دیدن عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی یا هر تخلفی می‌توانند کد تاکسی یا پلاک ماشین راننده خاطی را اعلام کنند همچنین اجازه تذکر به راننده را دارند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد در پایان گفت: از ابتدای شیوع کرونا رانندگان خاطی تذکراتی را از گشت‌های نظارتی دریافت کردند و حدود ۲۰ راننده نیز که خطایشان محرز شد جریمه، لغو سرویس و یا به کمیته انتظامی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi