پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس،گفت: محرومیت های آشکار در عین حال ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68085
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد

  به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده مشگینی در دیدار مردمی در مشگین شهر اظهار کرد: نماینده از ابزارهای تذکر، سوال و استیضاح برای پیگیری مطالبات مردم استفاده می کند و ما نیز سعی داریم در سطح ملی و استانی در پیگیری خواسته های مردم این روش را دنبال کرده و در صورت نیاز حرف های خود را با مردم در میان بگذاریم.

نماینده مردم مشکین شهر در  مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: مشگین شهر در دولت سیزدهم به مدیران توانمند بدون خط کشی های سیاسی، حزبی و جناحی نیاز دارد و باید بحث بومی و یا غیربومی بودن مدیران در کنار بگذاریم و سعی مان بر حفظ انسجام و وحدت بیشتر باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای مدیران استانی به این مطالبات مردم مشگین شهر بی توجه هستند در حالی که باید در حوزه های مختلف مردم به شکل ملموس تغییر را احساس کنند.

عباس زاده مشگینی تصریح کرد: همواره گفته ایم که مشگین شهر با ظرفیت های پنهان از محرومیت های آشکار رنج می برد که در زدودن این آثار محرومیت باید آستین بالا زد.

وی ضرورت راه اندازی منطقه آزاد را در این استان با اولویت مناطق محروم و مرزی یادآور شد و بیان کرد: منطقه آزاد بهترین راه حل برای دادن امتیاز و مشوق حضور سرمایه گذاران در مناطق محروم همچون گرمی، رضی، کلور و هشجین است و بهتر است با این مکانیزم ها پای سرمایه گذاران توانمند را به مناطق محروم استان باز کرد./

پایان پیام

امکانات سرمایشی و گرمایشی مدارس خاش و میرجاوه دچار مشکل هستند
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi