پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

بودجه محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری تامین شد

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: بودجه محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان چهارمحال بختیاری تامین شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68070
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

بودجه محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری  تامین شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری با اشاره به نتیجه جلسه مجمع نمایندگان استان با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص مصوبات سفر سال گذشته رئیس مجلس به این استان، اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از مصوبات سفر سال گذشته رئیس مجلس به استان چهارمحال و بختیاری توسط مسئولین ارائه و مطالبات بیان شد.

 نماینده مردم بروجن در  مجلس  شورای اسلامی افزود: استان به لحاظ عقب ماندگی و نرخ بالای بیکاری نیاز به یک حرکت گسترده جهادی در حوزه آب‌رسانی، مسکن، راه و جاده‌ داشته که این‌ها قاعدتاً نیاز به یک حرکت جدی دارد، بنا شد کارهایی در این زمینه انجام شود.

وی اظهار داشت: برای حرکت و خروج استان از این وضعیت، نیاز به برخی طرح‌های پیشران است که بتواند محرکی برای توسعه استان باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان نیازمند طرح‌های بزرگ و ورود برخی از دستگاه‌ها مثل قرارگاه خاتم برای اجرای پروژه‌های بزرگ است که تا به حال به استان ورود پیدا نکردند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: برخی از مصوبات سفر رئیس مجلس در حال انجام است اما برخی به صورت کامل شکل نگرفته که باید اجرایی شوند، قرار شد که از بودجه محرومیت زدایی برای مناطق محروم کشور جهت بحث مسکن، آبرسانی و راه در استان اعتباری قرار داده شود تا استاندار و مدیران جدید کارها را پیش ببرند.

 نماینده مردم بروجن در مجلس یادآورشد: در جلسه مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با ریاست مجلس شورای اسلامی، بودجه برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان در حوزه‌های مسکن، راه و آبرسانی اختصاص یافت./

سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi