شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قانون جذب را کی کشف کرد؟ با سایت وان جذب همراه باشید

تمام قوانینی که در جامعه به وجود آمده اند از یک مقطعی خاص شناخته شده اند و یا توسط یک فردی خاص کشف شده اند. از این قوانین می توان به قوانین نیوتن اشاره کرد که توسط آقای نیوتن کشف شده است. اما قانون جذب قانونی طبیعی است که در طبیعیت خود افراد وجود دارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67998
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

کرونا :

قانون جذب را کی کشف کرد؟ با سایت وان جذب همراه باشید

تمام قوانینی که در جامعه به وجود آمده اند از یک مقطعی خاص شناخته شده اند و یا توسط یک فردی خاص کشف شده اند. از این قوانین می توان به قوانین نیوتن اشاره کرد که توسط آقای نیوتن کشف شده است. اما قانون جذب قانونی طبیعی است که در طبیعیت خود افراد وجود دارد و لازم است که کشف شود. بنابراین نمیتوان گفت که این قانون چه تاریخچه ای دارد یا توسط یک فرد خاص کشف شده است. قانون جذب از ابتدای خلقت وجود داشته است و کسی آن را اختراع نکرده است. در ادامه به طور کامل این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

قانون جذب را کی کشف کرد؟

تاریخچه قانون جذب

همانطور که گفتیم قانون جذب توسط هیچ فردی ساخته یا اخترع نشده است و از همان ابتدای خلقت در جهان وجود داشته است. تاریخچه قانون جذب به قرن ۱۹ برمی گردد که فینیاس کویمبی شناخته می شود. فینیاس کویمبی در دوران نوجوانی به بیماری سل مبتلا شد اما داروهای موجود نتوانستند بیماری او را درمان کنند. کویمبی که در درمان بیماری خود موفق نبود شروع به گردش و کالسکه رانی در کشور خود لبنان کرد. پس از مدتی کویمبی بیماری خود را شکست داد و به سلامت کامل رسید.

تاریخچه قانون جذب

فینیاس کویمبی پس از اینکه سلامت خود را به دست آورد شروع به تحقیق درباره علت این موضوع پرداخت. پس از تحقیقات زیاد، کویمبی متوجه شد که متمرکز کردن افکارش پیرامون موضوعات مورد علاقه خود همچون کالسکه سواری سبب شده است که بیماری را فراموش کرده و سلامتی خود را به دست بیاورد. بنابراین کویمبی متوجه شد که ریشه همه مشکلات از ذهن افراد نشات می گیرد و با تغییر افکار می توان بر این مشکلات غلبه شد. این موضوع سبب آشنایی با قانون جذب شد ولی فینانس کویمبی هرگز از واژه قانون جذب استفاده نکرد.

پرینس مولفورد، به عنوان اولین شخصی شناخته می شود که قانون جذب را به صورت قانونی تفسیر کرده است. مولفورد در مقالات خود از این قانون به عنوان قانون موفقیت یاد کرده است. سپس مطالعات در این زمینه افزایش پیدا کرد و از حوزه سلامت به حوزه های بیشتر همچون تغییر باور، موفقیت و بقیه جنبه های زندگی گسترش یافت. امروزه این قانون به عنوان قانون جذب شناخته می شود و تاثیر بسیار زیادی در تغییر باور ها و رسیدن به موفقیت در زندگی افراد دارد. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یادگیری قانون جذب هستید این لینک را مطالعه کنید.

امام جمعه گچساران گفت: عیب است که دانشگاه آزاد اسلامی در کشوری اسلامی کاملا از روحانی خالی باشد
دنبال کنید

قانون جذب و نحوه عملکرد آن در زندگی

کشف قانون جذب

قانون جذب قانون باورها می باشد و بیان می کند که در زندگی به هر چیزی که فکر کنید برای شما اتفاق خواهد افتاد. بنابراین با تغییر نگرش و افکارتان می توانید در مسیر درستی قرار بگیرید و به خواسته های خود برسید. برای عملی کردن قانون جذب باید یک سری اصول و قواعد را رعایت کنید. قانون جذب به تنهایی معجزه نمی کند بلکه این خود شما هستید که به کمک قانون جذب زندگی خود را تغییر می دهد. نحوه عملکرد قانون جذب در زندگی به این صورت است.

  • تغییر افکار: در مرحله اول شما به وسیله قانون جذب تمام افکار منفی را از خود دور می کنید و باور های مثبت را جایگزین ان می کنید. این کار سبب می شود که احساس خوبی داشته باشید و خودتان را لایقبهترین ها بدانید. همین موضوع سبب خواهد شد که برای رسیدن به اهداف تان بیشتر و بیشتر تلاش کنید.
  • استفاده از جملات تاکیدی: استفاده از جملات مثبت و تاکیدی جزو مراحل مهم و تاثیرگذار قانون جذب هستند ک هنباید قدرت ان را دست کم گرفت. کلمات در زندگی ما جادو می کنند به طوری که هر چیزی را زیاد به زبان بیاوریم در زندگی خود محقق خواهیم کرد. بنابراین با جملات مثبت می توانید حال خودتان را خوب کنید و زندگی بهتری برای خود فرهم نمایید.
  • شکرگزاری: برای اینکه حال بهترین داشته باشیم و نعمت خای بیشتری جذب کنیم نباید از شکرگزاری عافل شویم. شکرگزاری به خاطر داشته ها به کائنات این پیام را ارسال می کند که ما از داشته های خود خوشحال هستیم و مقدار بیشتری از این داشته ها را می خواهیم. بنابراین با شکرگزاری می توانیم داشته های خود را افزایش دهیم و زندگی بهتری برای خود بسازیم.
چاه یعقوب،خطرناک ترین مکان روی زمین!
دنبال کنید

آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ قانون جذب قانونی علمی و ثابت شده است که توسط بیشتر افراد مشهور و بزرگان علم تایید شده است. این قانون نقش بسیار زیادی در موفقیت افراد و داشتن زندگی بهتر دارد. بنابراین با یادگیری اصولی قانون جذب و به کار گیری تکنیک های آن در زندگی می توانید به موفقیت های فردی و اجتماعی بزرگی دست پیدا کنید.

قانون جذب روی چه مواردی تاثیر می گذارد؟

قانون جذب

قانون جذب قانون حاکم بر زندگی ما انسان ها است که بر روی جنبه های مختلف تاثیر گذار است. به طور کلی می توان گفت قانون جذب بر همه اتفاقاتی که در زندگی ما رخ می دهد دلالت می کند بنابراین منطقی است که این قانون زندگی ساز را یاد بگیریم و از آن استفاده نماییم. از مهم ترین زیرمجموعه های قانون جذب که طرفداران بسیار زیادی دارد می توان به قانون جذب عشق سایت وان جذب، قانون جذب ثروت و قانون جذب سلامتی اشاره کرد.

قانون جذب را چگونه یاد بگیریم و در زندگی خود عملی کنیم؟

قانون جذب جزو مهم ترین عواملی است که بر زندگی ما تاثیر می گذارد بنابراین قدم پس از آشنایی با این قانون بهتر است قانون جذب را به طور کامل یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم. برای یادگیری این قانون روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید آن را انتخاب نمایید. پیشنهاد ما برای یادگیری قانون جذب مراجعه به سایت وان جذب مراجع تخصصی آموزش قانون جذب می باشد. وان جذب به صورت کامل و اختصاصی تمام ابعاد قانون جذب و تکنیک های ان را اموزش می دهد و شما را برای رسیدن به خواسته های تان یاری خواهد کرد. شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان از طریق پادکست، مطالعه مقالات کاربردی، کتاب های قانون جذب و همچنین دوره های مفصل قانون جذب برای رهایی از مشکلات این قانون زندگی ساز را یاد بگیرید و از آن برای رسیدن به خواسته های خود استفاده نمایید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi