پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حدود ۱۵ منطقه کم‌برخوردار در اهواز وجود دارد

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در  مجلس با بیان اینکه حدود ۱۵ منطقه کم‌برخوردار در اهواز وجود دارد،گفت: مشکلات بیمه کارگران ساختمانی رفع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67252
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سیدکریم حسینی در نشست شورای اجتماعی خوزستان اظهار کرد: ما به دنبال این بودیم که کمیسیون اجتماعی در استان حضور پیدا کند و در نهایت خوزستان را به عنوان دومین استان برای سفر انتخاب کردند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در  مجلس شورای  اسلامی  ادامه داد: به دنبال این هستیم که سایر نمایندگان و کمیسیون‌ها نیز در استان خوزستان حضور پیدا کنند. استان خوزستان هم ظرفیت‌های فراوان و هم فقر و آسیب‌های اجتماعی مختلفی دارد و قطعا در ادامه نیاز به پیگیری و مطالبه وجود دارد. وظیفه اجرایی کمیسیون اجتماعی نیست که به دنبال مصوب کردن برخی موارد باشد اما قطعا با استفاده از حق قانونی نظارت، مصوبات را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵ منطقه کم‌برخوردار در اهواز وجود دارد، گفت: مصوباتی را در خصوص این مناطق در اهواز با حضور نمایندگان دنبال کردیم. در اهواز و در جریان بازدید از کوی سیاحی، مندلی، آل صافی و منبع آب، تسریع در رفع مشکلات شبکه فاضلاب مورد تاکید قرار گرفت. 

حسینی با تاکید بر لزوم پیگیری بمیه کارگران، گفت: در بازدید و گفت‌وگویی که نمایندگان با مردم مناطق محروم داشتند، عنوان شد که کارگران ساختمانی مشکل بیمه دارند و حدود ۵۰ درصد کارگران ساختمانی استان خوزستان فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی با تاکید بر لزوم جابه‌جایی منازل در مناطق پرخطر منبع آب و کوی رمضان اهواز، افزود: این خانه‌ها مورد تهدید ریزش کوه هستند که بر تعیین تکلیف این منازل تاکید شد. برای پاکسازی و از بین بردن محل تجمع معتادان متجاهر در معابر و ساختمان‌های متروکه نیز به همراهی شهرداری‌ها و نیروی انتظامی نیاز است.

تشکیل اولین شرکت تعاونی فراگیر ابریشم کشور در لنگرود
دنبال کنید

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تعیین تکلیف افراد پشت نوبت در سازمان بهزیستی، گفت: بر اساس گزارش سازمان بهزیستی، ۲۴ هزار نفر در استان خوزستان در نوبت تحت پوشش قرار گرفتن هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi