پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خدمات درمان در محل چیست و چه مزایایی دارد؟

بسیاری از افراد به دلیل این که باید مسیر طولانی را برای رفتن به مراکز درمانی صرف کنند، از رفتن به مراکز درمانی پرهیز می کنند. ما برای رفع این مشکل ، خدمات درمانی در منزل  را توصیه می کنیم.  با این مطلب از به طبیب همراه ما باشید. خدمات درمانی در منزل برای چه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66845
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

کرونا :

خدمات درمان در محل چیست و چه مزایایی دارد؟

بسیاری از افراد به دلیل این که باید مسیر طولانی را برای رفتن به مراکز درمانی صرف کنند، از رفتن به مراکز درمانی پرهیز می کنند. ما برای رفع این مشکل ، خدمات درمانی در منزل  را توصیه می کنیم.  با این مطلب از به طبیب همراه ما باشید.

خدمات درمانی در منزل برای چه بیمارانی مناسب است؟

کلینیک درمانی به طبیب با دارا بودن کادر درمانی با تجربه و متعهد، تمام تلاش خود را در راستای سلامتی و بهبود فرایند درمان برای بیماران انجام می دهد. این کلینیک کلیه امور مربوط به خدمات درمانی در منزل را؛ پوشش می دهد. از جمله ی این خدمات برای بیمارانی که شرایط خاص دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرستاری در منزل
  • انجام کلیه تزریقات در منزل
  • انجام پانسمان زخم در منزل
  • تنظیم و کنترل فشار خون در منزل
  • انجام بخیه و کشیدن آن در منزل
  • انجام لوله معده( ان جی) در منزل
  • کنترل و تنظیم قند خون به وسیله دستگاه تست خون

درمان در منزل

 علت نیاز به خدمات درمانی در منزل

از جمله دلایلی که خدمات درمانی در منزل را تشدید می کنند می توان به: صرفه جویی در زمان، سفر به مراکز استان ها جهت حضور در مطب دکتر، پرداخت هزینه های زیاد جهت مراحل درمان اشاره کرد.

این خدمات درمانی اغلب توسط افراد سالمند استفاده می شود. زیرا حضور در مراکز درمانی برای آنان دشوار است و آن ها را با مشکل روبرو می کند. ما به این افراد خدمات درمانی در منزل را پیشنهاد می کنیم. از طرفی دیگر بسیاری از افراد مسن به دلیل نداشتن حوصله و یا عدم توانایی در طی مسافت طولانی، از رفتن به کلینیک و یا مطب دکتر خودداری می کنند و به جای آن ترجیح می دهند که از خدمات درمانی در منزل برای درمان بیماری خود، کمک بگیرند.

مزیت درمان در منزل

مهم ترین مزیتی که برای خدمات درمانی در منزل می توان برشمرد این است که پروسه درمان بیماری شما، در منزل با بهترین کیفیت انجام می شود و لذا باعث آسایش و راحتی شما می شود. در ادامه به دیگر مزیت ها پرداخته می شود.

۱-جلوگیری از حضور در محیط های آلوده

بیمارستان ها مرکزی برای بهبود روند بیماری است که باید اصول بهداشتی در آن رعایت شود. بارها دیده ایم که با وجود ویروس کرونا ضدعفونی ها  انجام می شود اما باز هم آلودگی وجود دارد؛ زیرا روزانه بالغ بر چند صد نفر و یا بیشتر از جاهای مختلف و بیماری های گوناگون به این مراکز می آیند، حضور افراد مسن و کسانی که بیماری خاص و زمینه ای دارند در این مکان ها توصیه نمی شود. این افراد نگران درمان خود نباشند؛ زیرا کلینیک به طبیب شما را از حضور در مراکز درمانی آلوده بی نیاز می کند.

رسوایی دولت تروریست آمریکا
دنبال کنید

۲-فرایند سریع درمان

با استفاده از خدمات درمانی در منزل توسط کادر به طبیب شما هر ساعت از شبانه روز بدون ماندن در صف و یا ترافیک، می توانید از خدمات این کلینیک استفاده کنید.

۳-صرفه جویی در زمان

هنگامی که برای درمان خود از به طبیب خدمات دریافت می کنید، باعث می شود که به سایر کارهایتان برسید. زیرا اگر بخواهید به مراکز درمانی بروید باید تمام برنامه های خود را کنسل کنید.

۴-ایجاد آسایش برای سالمندان

به طور کلی رفت و آمد به مراکز درمانی برای سالمندان سخت است. با کلینیک به طبیب می توانید بدون محدودیت،  روند درمان سالمندان را تسریع بخشید.

۵-بهترین روش برای درمان کودکان

کودکان از محیط درمان و به خصوص تزریق آمپول ترس دارند. پرستاران به طبیب در منزل شما، آمپول کودکانتان را در محیطی آرام و بدون استرس انجام  می دهند.

تزریق آمپول و سرم در منزل

بیماران نیازمند به پرستار و خدمات درمانی در منزل

در این قسمت به بیمارانی که برای درمان؛ به خدمات درمانی در منزل نیاز دارند می پردازیم.

بیماران قلبی: بیماران قلبی به جهت نارسایی قلبی، آریتمی و یا جراحی های قلب باز، بعد از ترخیص نیاز به پرستار و مراقبت شبانه روزی دارند.

بیماران مشکل تنفسی: بیمارانی که نارسایی تنفسی دارند و بیمارانی که زیر دستگاه ونتیلاتور و یا درگیر تراکئوستومی هستند باید تحت مراقبت پرستار باشند.

بیماران مغز و اعصاب: بیمارانی که دچار ضربه  و سکته مغزی و نیز مشکل ستون فقرات دارند، می بایست تحت نظر و مراقبت دائمی پرستار باشند.

بیماران ارتوپد: بیمارانی که نواحی مختلف بدن شان دچار شکستگی و آسیب شده است و جراحی انجام داده اند، بعد از ترخیص باید مدتی تحت مراقبت پرستار باشند.

بیماران آلزایمری: بیمارانی که از آلزایمر رنج می برند و باید سر موقع قرص هایشان را مصرف کنند، نیاز به مراقبت پرستار دارند.

معلولان(جسمی، ذهنی، حرکتی) : معلولان ذهنی و جسمی و یا  کسانی که آسیب نخاعی شده اند، و همچنین سالمندانی که توانایی حرکت ندارند، شبانه روز نیاز به مراقبت پرستار دارند.

زنان باردار:  زنانی که بنا بر تشخیص کارشناس ماما، در طول دوران حاملگی نباید راه  بروند و استراحت مطلق دارند، نیاز به مراقبت پرستار دارند.

جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بر مبنای توهم و محاسبات غلط بود
دنبال کنید

بیماران سرطانی: بیماران سرطانی که تحت درمان شیمی درمانی و پرتو درمانی هستند، برای گذراندن پروسه درمان خود نیاز به مراقبت شبانه روزی دارند.

بیماران ام اس: این دسته از بیماران که توانایی انجام فعالیت های سنگین را ندارند، باید تحت مراقبت پرستار باشند.

مزایای خدمات درمان در منزل برای بیماران و خانواده آنان

انتخاب خدمات درمانی در منزل توسط کلینیک به طبیب، مزایای زیادی برای بیماران و خانواده آنان دارد. از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان بیمار در خانه
  • ایجاد رضایت در بیماران به دلیل حضور پرستار در منزل به صورت وی آی پی.
  • باعث در امان ماندن مریض از عفونت و آلودگی های مراکز درمانی می شود.
  • باعث ایجاد روحیه به بیمار می شود.
  • باعث ایجاد آرامش مریض، به دلیل اینکه خانواده مریض بر بالین وی هستند.
  • مریض می تواند خودش، پرستارش را انتخاب کند.
  • باعث جلوگیری از هزینه های درمان و جانبی بیمارستان می شود و همچنین جلوگیری از هزینه های حمل و نقل مریض به بیمارستان می شود.
  • پرستاران به طبیب در سریع ترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر می شوند.

کلینیک درمان در محل

کدام کلینیک را انتخاب کنیم؟

شاید تا به حال برای افرادی که در تهران سکونت دارند این سوال پیش بیاید که چرا باید به طبیب را برای خدمات درمانی در منزل انتخاب کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که کلینیک درمانی به طبیب، خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بیماران عرضه می دارد. همچنین بیماران را از رفتن به مراکز تزریقات و پرداخت هزینه های گزاف، بی نیاز می کند.

از طرفی دیگر کلینیک به طبیب، پرستاران و پزشکانی با مهارت و تخصص بالا دارد. به طبیب با ارائه خدمات به سالمندان، افراد ناتوان و کودکان، آنان را از رفتن به بیمارستان بی نیاز می کند و  از هزینه های اضافی دور می کند. زیرا کودکان از تزریق آمپول در مکان های شلوغ ترس دارند. همچنین بیمارانی که امکان خروج از منزل را ندارند و یا به هر دلیلی توانایی بیرون رفتن را ندارند، با انجام خدمات درمانی در منزل توسط به طبیب، نگران درمان بیماری خود نباشند. آنان می توانند با بهره گیری از خدمات درمانی به طبیب تهران، بهبودی خود را در منزل به دست آورند.

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با به طبیب تماس بگیرید.

تماس با ما

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi