شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحقق یک آرزو در شهرستان چرام

اینترنت پرسرعت یک آرزو در شهرستان چرام

با ارتقاء وتغییر تکنولوژی این دو سایت ،بخشی ازمحور ارتباطی یاسوج به دهدشت   (حدفاصل سادات امامزاده علی تا آب حیات )و روستاهای حوزه سادات امامزاده علی (ع) ومنطقه گردشگری طسوج در شهرستان چرام به اینترنت پرسرعت متصل شدند .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66754
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

کرونا :

اینترنت پرسرعت یک آرزو در شهرستان چرام

با ارتقاء و تغییر تکنولوژی این دو سایت ،بخشی از محور ارتباطی یاسوج به دهدشت   (حدفاصل سادات امامزاده علی تا آب حیات )و روستاهای حوزه سادات امامزاده علی (ع) ومنطقه گردشگری طسوج در شهرستان چرام به اینترنت پرسرعت متصل شدند .

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت ؛ به توجه به نیاز روزافزون مردم به سرویس های مخابراتی‌ در ایام کرونا وبهره مندی هرچه‌بیشتر و بهتر ،ایستگاه تلفن همراه مناطق طسوج و چوخانه سادات امامزاده علی (ع) درشهرستان چرام  به تکنولوژی ۴G ارتقاء پیداکرد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود ؛ با ارتقاء وتغییر تکنولوژی این دو سایت ،بخشی از محور ارتباطی یاسوج به دهدشت   (حدفاصل سادات امامزاده علی تا آب حیات )و روستاهای حوزه سادات امامزاده علی (ع) و منطقه گردشگری طسوج در شهرستان چرام به اینترنت پرسرعت متصل شدند .

امیری گفت :مخابرات منطقه به خود می بالد در شرایط ویژه سخت اقتصادی و قدرت ارز آوری بسیار بالای این تکنولوژی که تامین قطعات و تجهیزات دشوار هست ،توانست بایک  کار جهادی ، لبخند شادی و نشاط را بر چهره های مسافران ،گردشگران ، نوجوانان و فرزندان دیارمان که در این حوزه جغرافیای استان ساکن هستند را بنشانند.

سید محمد هادی امیری در پایان خاطر نشان کرد، ان شاءالله در روزهای آتی اخبار خوبی را در حوزه ارتباطات و مخابرات به سمع و نظر هم استانی های عزیز خواهیم رساند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi