شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد به صورت حضوری آغاز شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور فعالیت مدارس و کلاس های درس در این استان از امروز (دوشنبه) به صورت حضوری آغاز شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66429
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

فعالیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد به صورت حضوری آغاز شد 

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این اقدام بر اساس تصمیم اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان وزارت آموزش و پرورش و با توجه به واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان انجام شده است. 

وی افزود: حفظ سلامت و جان دانش آموزان و معلمان جزو دغدغه های مهم مسئولان وزارت آموزش و پرورش و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا است.  

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری حضوری مدارس و کلاس های درس در این استان همراه با استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی از سوی معلمان و دانش آموزان است. 

زارع پور عنوان کرد: مهمترین شرایط برگزاری حضوری مدارس و کلاس های درس در کهگیلویه و بویراحمد شامل رعایت نکات بهداشتی، گروه بندی دانش آموزان و حضور متناوب آنان در روزهای زوج و فرد با تصمیم شورای معلمان و کمیته سلامت هر مدرسه است. 

وی ابراز داشت: سه هزار و هفت باب مدرسه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در مناطق شهری، روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi