شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبار خاصی برای فرهنگیان عشایر در لایحه رتبه‌بندی لحاظ شد

یاسوج – کرونا نیوز – رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هفته آینده معلمان خبرهای خوشی خواهند شنید، گفت: در لایحه رتبه بندی اعتبار خاصی برای ارتقای معلمان عشایری قرار داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66423
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

اعتبار خاصی برای فرهنگیان عشایر در لایحه رتبه‌بندی لحاظ شد

به گزارش کرونا نیوز ، علی کریمی‌ فیروزجایی روز دوشنبه در نشست شورای عشایر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: همچنین در بودجه امسال توجه ویژه ای برای رفع مشکلات مدارس عشایری شده و در این ارتباط تفاهم نامه ای با سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی کشور منعقد شده است.

وی افزود: سفر امروز اعضای کمیسیون عشایری مجلس  به مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد در راستای تقویت نظارت های میدانی است.

رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست مجلس حمایت از سبک زندگی عشایری است که سه ویژگی دامداری، کوچنده بودن و زندگی ایلی و طایفه ای داشته باشند.

کریمی‌ فیروزجایی تاکید کرد: اسکان دائم عشایر و یکجا نشینی سیاست شکست خورده و نادرستی است و به طور کامل این سازمان مخالف اسکان عشایر است.

وی ابراز داشت: عشایر آسیبی به طبیعت نمی رسانند و حتی سبب می شوند جنگل های کشور که در سال های اخیر طعمه حریق شده اند را از شر این آتش سوزی ها نجات دهند.

رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه تنها یک بار از عشایر نام آورده شده بود اما هم اینک سیاست های حمایتی برای تقویت زندگی عشایر افزایش یافته و ۱۷ بار در برنامه ششم توسعه از عشایر نام آورده شده  و از جمیع جهات به این حوزه نگاه ویژه شده است.

وی با اشاره به مشقت های شغل کارکنان امور عشایر، گفت: تسری فوق العاده شغل کارکنان عشایر در سال آینده پیگیری می شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi