سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ترک تحصیل دانش‌آموزان نگران کننده است

یاسوج – کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد مساله ترک تحصیل دانش آموزان را نگران کننده خواند و گفت: مسائلی همچون شرایط کرونایی و نبود زیرساخت هایی که این روزها زمینه ترک تحصیل را در استان رقم زده ، باید توسط مسئولان مربوطه جدی‌تر گرفته شود .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66350
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

کرونا :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ترک تحصیل دانش‌آموزان نگران کننده است

به گزارش کرونا نیوز، سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: دغدغه دانش آموزان استان را داریم که در این رابطه باید آمار و تعداد دقیق دانش آموزانی که مجبور به ترک تحصیل شده اند از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان و ثبت احوال جمع آوری و به استانداری اطلاع رسانی شود.

وی افزود: برخی خانواده ها که بضاعت مالی خوبی نداشته و به علت نتوانستن تهیه گوشی و تبلت فرزندان شان مجبور به ترک تحصیل شده اند  باید اطلاعات آن ها احصا و برای برگردان آنها به تحصیل اقدامات لازم انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرجمع وضع استان نسبت به هفته های گذشته به لحاظ وضعیت کرونا بهتر است با این حال وضعیت شهر باشت از آبی به زرد تبدیل شده که جای نگرانی وجود دارد.

احمدزاده ابراز داشت: در هفته گذشته آمار فوتی ها سه نفر بود و ظرف ۲۴ ساعت گذشته تاکنون نیز در استان مورد جدید مرگ و میر کرونایی در استان ثبت نشده است.

وی ادامه داد: هم اینک تعداد افراد مبتلای قطعی به کرونا ۷۲ نفر بوده در حالی که هفته پیش تعداد مبتلایان قطعی کرونا تا مرز ۱۸۰ نفر هم رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان در زمره استان های با وضعیت خطر بالا از لحاظ کرونا قرار ندارد اما همچنان باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود و ساده انگاری صورت نگیرد.

احمدزاده گفت: میزان تزریق واکسیناسیون در استان نسبت به استان های همجوار همچون فارس پایین است و باید به روند واکسیناسیون سرعت بیشتر داد.

یک میلیاردریال برای افتتاح فاز نخست پارکینگ ۷تیر یاسوج هزینه شد
دنبال کنید

وی عنوان کرد: اهمیت واکسیناسیون بسیار زیاد است زیرا که خطر مرگ و میر بیماران کرونایی را به حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بزرگداشت هفته بسیج، بیان کرد: یکی از مهم ترین نمود های کار بسیجی مبارزه با کرونا است که باید به طور بسیجی و جهادی طرح شهید سلیمانی در استان جدی گرفته شود و پوشش واکسیناسیون در استان افزایش یابد.

احمدزاده ادامه داد: وضعیت ۲ شهرستان بویراحمد و کهگیلویه از لحاظ کرونا همچنان نارنجی است و در حالت شکننده ای قرار دارند.

وی تاکید کرد: از مردم هر دو شهرستان انتظار می رود توجه بیشتری به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به اجرای طرح خانه به خانه، افزود: چنانچه این طرح به درستی اجرا شود پوشش حداکثری واکسیناسیون را خواهیم داشت و آمار مرگ و میر به صفر خواهد رسید.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi