شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

۶۰ صندوق قرض الحسنه بسیجیان در باشت تشکیل شد

گچساران – کرونا نیوز – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت گفت: ۶۰ صندوق قرض الحسنه بسیجیان این شهرستان برای پرداخت تسهیلات بانکی به بسیجیان تشکیل شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66325
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۶۰ صندوق قرض الحسنه بسیجیان در باشت تشکیل شد

به گزارش کرونا نیوز، سروان محسن غلامشاهی پنجشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه در باشت اظهار داشت: این صندوق ها در قالب ۶ تعاونی به منظور ایجاد انگیزه جهت انجام خدمات بهتر بسیجیان به شهروندان به ویژه در مناطق محروم تشکیل شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی بازارچه های محلی عرضه تولیدات بسیجیان با هدف کمک به معیشت آنان و فروش محصولات با قیمت مناسب از برنامه های مهم هفته بسیج امسال در باشت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج امسال ۶۰ ویژه برنامه متنوع در این شهرستان اجرا می شود.

وی همچنین از ساماندهی ۲۰ گروه جهادی در مناطق شهری، روستایی و عشایر باشت برای خدمات رسانی در قالب فعالیت هایی مانند برپایی چادرهای سلامت، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، نظارت بر بازار همزمان با هفته بسیج امسال خبر داد.

غلامشاهی فضاسازی تبلیغاتی فعالیت های بسیج در سطح مناطق شهری، رزمایش اقتدار بسیج، بازدید از خانواده های شاهد و ایثارگر، نشست های بصیرتی، دیدار با امام جمعه، زنگ بسیج در مدارس باشت از دیگر برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج در باشت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی به هشت روستای باشت با همکاری قرارگاه سازندگی از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج در این شهرستان است.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۲۰ واحد مسکونی اقشار نیازمند در منطقه محروم باشت در دست ساخت است که هر کدام با یک میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.

غلامشاهی ابراز داشت: این طرح ها در راستای محرومیت زدایی در مناطق دور دست و ماندگاری قشر تولید کننده  در مناطق روستایی و عشایر این شهرستان انجام می شود.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi