جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون راهداری: ظرفیت جابجایی تاکسی‌های برون شهری همچنان سه نفر است

یاسوج- کرونا نیوز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:طبق مصوبه ستاد کرونای استان تاکسی‌های برون شهری که چهار مسافر جابجا می کردند متعهد شدند سه نفر مسافر حمل کنند و کرایه نفر چهارم بین سه نفر تقسیم شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66289
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

معاون راهداری: ظرفیت جابجایی تاکسی‌های برون شهری همچنان سه نفر است

به گزارش کرونا نیوز، عابد محمدی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: هر زمان که ستاد کرونا تشخیص دهد تعداد مسافران مجاز تاکسی‌های برون شهری به شیوه پیشین بازخواهد گشت، اما تا زمان اعلام این ستاد شرایط به همین صورت است.

وی اضافه کرد: برخی گزارش های مردمی حکایت از این دارد که گاها رانندگان به این موضوع توجه ندارند و اقدام به حمل چهار مسافر آن هم با کرایه کامل می کنند که این مساله تخلف محسوب می شود و قطعا با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

افزایش ۱۵درصدی کرایه تاکسی های برون شهری 

محمدی با اشاره به اینکه کرایه همه خطوط حمل و نقل شامل اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون شهری در اردیبهشت ماه ۳۰ درصد افزایش یافته بود، افزود: در مصوبه جدید تنها کرایه تاکسی‌های برون شهری در همه نقاط کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای درست ۱۵ درصد افزایش کرایه تاکسی‌های برون شهری نظارت خواهد داشت.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi