دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان برگزاری جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمان و نحوه برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر این استان را اعلام  کرد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۲

کرونا :

زمان برگزاری جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

محمدعلی پیرسبزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این جشنواره به مدت چهار روز و از هفت تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ در ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

وی افزود: رویکرد اصلی در این جشنواره رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی از سوی شرکت کنندگان در تماشاخانه  های کهگیلویه و بویراحمد است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمرکز اصلی دست اندرکاران این جشنواره بر برگزاری آن به صورت غیرمتمرکز  است. 

پیرسبزی عنوان کرد: متناسب با شرایط کرونایی در صورت اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی تماشاخانه ‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمان برگزاری این جشنواره هر گروه نمایشی در شهرستان محل سکونت خود میزبان مخاطبان نمایش های صحنه‌ ای خواهد بود. 

وی ابراز داشت: اسامی تماشاخانه های کهگیلویه و بویراحمد و شرایط اجرای نمایش های صحنه ای در این جشنواره به زودی از سوی دبیرخانه آن در قالب دستورالعمل‌ به گروه‌ های نمایشی شرکت کننده و علاقمندان اطلاع ‌رسانی می شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi