دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار: سه هزار میلیاردریال برای احداث بیمارستان جدید دهدشت مصوب شد

یاسوج – کرونا نیوز – فرماندار کهگیلویه گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تقویت زیرساخت های درمانی اعتباری معادل سه هزار میلیاردریال برای احداث بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت مصوب شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66130
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

فرماندار: سه هزار میلیاردریال برای احداث بیمارستان جدید دهدشت مصوب شد

به گزارش کرونا نیوز، دارا کریمی نژاد روز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اظهارداشت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دهدشت جوابگوی جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده نیست.

وی بیان کرد: با توجه به احداث جاده پاتاوه – دهدشت و ترافیک بالای این مسیر نیاز است توجه بیشتری به حوزه بهداشت و درمات شهرستان کهگیلویه شود.

کریمی نژاد بر اجرای بیمارستان یکصد تختخوابی در محوطه بیمارستان دهدشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و گفت:  برای خدمات رسانی بهتر نیاز است این طرح در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: در صورت عدم اجرای این طرح با توجه به بارترافیکی جاده پاتاوه – دهدشت ، کهگیلویه با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد.

کریمی نژاد وجود پنج تا ۶ بیمارستان در دیگر شهرستانهای استان را نشان از توسعه نامتوازن خدمات بهداشت و درمان دانست و گفت: سابقه۱۱ هزار ساله کهگیلویه نیازمند توجه بیشتر مسوولان در توسعه این خدمات است.

بیمارستان یکصد تختخوابی در محوطه بیمارستان امام خمینی با همکاری تامین اجتماعی احداث خواهد شد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در صورت تامین ۳۰ درصد از منابع اعتباری عملیات اجرایی این طرح از سر گرفته خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه گفت: در سفر نهم مهرماه  ۱۴۰۰رییس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد یکهزار میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۲۰۰ میلیون دلار ارزی به این شهرستان اختصاص یافت.

 همچنین در سفر  رئیس جمهوری و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه محور در بخش های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب ،منابع نفت و گاز، پتروشیمی ، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت ها و شتاب بخشی به روند توسعه ای این استان به ارزش ۲۰هزار میلیاردتومان به تصویب رسید.

آنفولانزا در گچساران از کرونا پیشی گرفت!!
دنبال کنید

در این آیین طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، منصور تقوی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب و از زحمات محمد طاهر طیب زادگان مدیر سابق تقدیر شد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi