یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: سفرهای آقای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد و می‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات مثمرثمر باشد. به گزارش کرونا، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66034
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

کرونا :

سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: سفرهای آقای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد و می‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات مثمرثمر باشد.

به گزارش کرونا، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از جمله به مناطق محروم امر بسیار مطلوب و خوبی است و با تلاشی که آقای رئیسی دارد، کار نویی در کشور در حال انجام است.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور در بین مردم است باعث می‌شود تا مردم آرامش خود را به دست بیاورند که رئیس دولت و اعضای هیات دولت در کنار مردم هستند و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بینند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی یک مدیر میدانی در وسط میدان باشد و ببیند که مردم چه مشکلاتی دارند، قطعا هم بهتر می‌تواند عمل کند و هم بهتر می‌تواند تصمیم‌گیری داشته باشد.

دشتی خاطرنشان کرد: در کل سفرهای آقای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد و می‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات مثمرثمر باشد.

وی افزود: قطعا سفرهایی که از ابتدای کار دولت سیزدهم تاکنون انجام شده، هر روز برای هر استانی بهتر می‌شود. کارشناسان هر بخش به استان‌ها می‌روند و مشکلات را احصا می‌کنند و با مسئولین دستگاه‌های مختلف در میان می‌گذارند و بعد به تهران می‌آیند و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهند و این نشان می‌دهد که سفرها کاربردی شده و انصافا می‌شود به دولت آقای رئیسی به خاطر این کار خوبی که دارد انجام می‌دهد تبریک گفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi