جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات پیش روی ۱۴فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد رفع می‌شود

یاسوج- کرونا نیوز- معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات ۱۴ فعال اقتصادی و سرمایه گذاران بخش های مختلف اقتصادی (صنعتی و کشاورزی) بررسی و برای رفع آن ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65878
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

مشکلات پیش روی ۱۴فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد رفع می‌شود

به گزارش کرونا نیوز ، دارا فرامرزی شامگاه یکشنبه در سیزدهمین  نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مشکلات این تعداد فعال اقتصادی با حضور مدیران عامل بانک های استان و مدیران شرکت های خدمات رسان بررسی شد.

وی افزود: عمده مشکلات این فعالان اقتصادی ، بدهی معوق تسهیلات ، ایجاد زیرساخت و نحوه تقسیط بدهی ها و استفاده از بخشودگی های قانونی و استمهال تسهیلات بود.

فرامرزی تصریح کرد: با تصمیم گیری های انجام گرفته ، امید است ضمن رفع موانع تولید و مانع زدایی ، شاهد توسعه اقتصادی در بخش های مختلف باشیم و متقاضیان بتوانند با اتمام طرح های در دست اجرا و فعالیت مجدد واحدهای غیرفعال و توسعه واحدهای موجود، به توسعه اشتغال و افزایش تولید استان کمک کنند.

براساس این گزارش ، از ابتدای سال گذشته تا شهریور امسال ۴۰ واحد صنعتی غیرفعال در استان کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشته است .

در سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۰ واحد تولیدی غیر فعال با سرمایه گذاری ۶۱۳ میلیارد ریال در استان به چرخه تولید برگشت.

امسال نیز براساس برنامه ابلاغی راه اندازی ۲۶ واحد صنعتی و تولیدی در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

بر اساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۱ واحد غیرفعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و پنج واحد غیر فعال مستقر در خارج از شهرکها و نواحی صنعتی استان تا پایان سال جاری باید به چرخه تولید برگردند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi