چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۸۴۱ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد از تزریق ۸۴۱ هزار و ۶۱۵دُز واکسن در این استان خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کادر درمانی تاکنون ۷۶.۳ درصد واکسن تحویلی تزریق شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65875
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

بیش از ۸۴۱ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد

به گزارش کرونا نیوز، مهدی بانشی روز دوشنبه با بیان این خبر به رسانه ها ، اظهار داشت: یک میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۲۸ دُز واکسن از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد : طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۱۸ نفر دُز اول،  چهار هزار و ۶۲۴ نفر دُز دوم و ۳۸۶ نفر دُز یادآور تزریق کردند که در مجموع ۶ هزار و ۳۲۸ دُز واکسن طی ۲۴ ساعت تزریق شده است.

بانشی ابراز داشت: تعداد کل افراد واکسینه شده نوبت اول ۴۸۰ هزار و ۸۴۲ نفر، افراد واکسینه شده نوبت دوم ۳۵۹ هزار و ۳۶۸ نفر است، ضمن اینکه یک هزار و ۴۰۵ نفر دُز یادآور( سوم)تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به موجودی ۲۵۷ هزار و ۷۸۳ دُز واکسن، ادامه داد: ۷۶.۳ درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۲۰۸ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۹۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

روند افزایشی کرونا در استان از حدود سه هفته پیش به علت کاهش دستورالعمل های بهداشتی شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده که کاهش سطح رعایت مقررات بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است که لزوم توجه بیشتر هم استانی ها برای تسریع در روند واکسیناسیون را می طلبد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi