جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد چاپ شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک عنوان کتاب به نام «گنجشک ها برگشته اند» با موضوع ایثار، شهادت و دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در این استان چاپ شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65860
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

یک کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد چاپ شد 

سرهنگ امیرعباس آسمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این کتاب مجموعه ‌ای از ۱۲ داستان کوتاه دفاع مقدس  برگزیده مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی) است که اسفندماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.    

وی افزود: گردآوری و ویراستاری مطالب این کتاب را مرضیه جوشن از فعالان رسانه ای و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کتاب در ۱۳۲ صفحه و با شمارگان ۵۰۰ جلد از سوی  انتشارات آناپناه به چاپ رسیده است. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: کتاب «گنجشک ها برگشته اند» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد  چاپ شده و به زودی نیز منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. 

وی ابراز داشت: مهمترین اهداف برگزاری مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد شامل تولید آثار ادبی فاخر در حوزه مقاومت و  دفاع مقدس، تبلور اندیشه‌ های داستانی در دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان پیشران فرهنگ ملی برای نیل به آرمان‌ های والای انقلاب اسلامی بوده است. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و بیش از ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi