شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی:بیش از ۳۲۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده ارتباطی یاسوج- اصفهان کشف و ضبط شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65854
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

کرونا :

فرمانده انتظامی:بیش از ۳۲۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

سردار کیقباد مصطفایی روز یکشنبه در این باره در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد  مخدر شهرستان دنا و پاسگاه های انتظامی میمند و پاتاوه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در جاده ارتباطی یاسوج” به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

سردار مصطفایی بیان کرد: ماموران در بازرسی از یکی از خودروهای مذکور ۳۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن  جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی عنوان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر پارسال بیش از هفت تن  و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و یک هزار و ۸۴۰ نفر مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کهگیلویه و بویراحمد شاهراه ارتباطی استانهای جنوبی به استانهای مرکزی و شمالی کشور است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi