سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رقابتهای سوارکاری جنوب کشور با شناخت برترینها در یاسوج پایان یافت 

یاسوج – کرونا نیوز – رییس هیأت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابتهای سوارکاری کورس پاییزه جنوب کشور امروز (یکشنبه) با شناخت افراد و تیم های برتر در شهر یاسوج مرکز این استان به پایان رسید. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65851
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

رقابتهای سوارکاری جنوب کشور با شناخت برترینها در یاسوج پایان یافت 

فرشاد نگین تاجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور ۱۸ سوارکار مرد و زن رده سنی  بزرگسالان و در سه رده اسب های بومی، عرب و مختلط به مدت یک روز برگزار شد. 

وی افزود: سوارکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها از جنوب کشور شامل استان های کهگیلویه و بویراحمد ، فارس و شهرستان  نورآباد ممسنی فارس بودند. 

رییس هیأت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این دوره از رقابت ها با صدور مجوز ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا و  همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بود.  

نگین تاجی عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها رونق هر چه بیشتر رشته ورزشی سوارکاری در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.  

وی ابراز داشت: در رده اسب های بومی علیرضا ظهرابی با اسب شمیم بویراحمد به مالکیت بهمن صادقی و مربیگری علی طالبی اول شد،  احسان داوودی با اسب غزال ممسنی به مالکیت لهراسب حسنی و مربیگری پژمان کشاورز عنوان دوم را کسب کرد و محسن نوری نیز با  اسب تندیس به مالکیت حمید مهرپور و مربیگری محسن نوری به مقام سوم دست یافت. 

رییس هیأت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده اسب های عرب امیرحسین اسدی با اسب باورسالار به مالکیت و مربیگری علی  طالبی اول شد، حمید خورشیدیان با اسب بیقرار ممسنی به مالکیت و مربیگری مرتضی بذرافشان عنوان دوم را کسب کرد و محمد بهروزی نیز با اسب بی بی تو به مالکیت محمد چوبینه و مربیگری محمد بهروزی به مقام سوم دست یافت. 

نشست رئیس سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

نگین تاجی اظهار داشت: در رده اسب های مختلط زهرا فاطمی با اسب شمیم بویراحمد به مالکیت بهمن صادقی و مربیگری علی طالبی اول  شد، سارا گشتاسب با اسب باورسالار به مالکیت و مربیگری علی طالبی عنوان دوم را کسب کرد و گلبهار قرقانی نیز با اسب تندیس به  مالکیت حمید مهرپور و مربیگری محسن نوری به مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در بخش تیمی این دوره از رقابت ها کهگیلویه و بویراحمد با کسب سه عنوان اولی و یک مقام دومی قهرمان شد، نورآباد ممسنی فارس با ۲ عنوان دومی و یک مقام سومی دوم شد و فارس نیز با ۲ عنوان سومی به مقام سوم دست یافت. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi