جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به مرز ۹۹۴ نفر رسید

یاسوج – کرونا نیوز رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۹۹۴ نفر رسید و به مرز ۱۰۰۰ نفر نزدیک شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65778
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به مرز ۹۹۴ نفر رسید

پرویز یزدان پناه شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:از مجموع ۲۱۹ بیمار بستری در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ بیمار مبتلای قطعی و ۱۳بیمار به علت وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها خدمات درمانی دریافت می کنند.
وی افزود: بیش از ۷۸ هزار بیمار کرونایی از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد با تلاش کادر درمان بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد:امروز ۶۳۷ نمونه تست پی سی آر  از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت در یافت شد، که حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد:شرایط کرونا در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد ناپایدار است و اگر مردم دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند بزودی بسیاری از شهرستان های این استان قرمز می شوند.
وی ابراز داشت: تزریق واکسن و رعایت دستور العمل های بهداشتی راه مقابله با ویروس هزار چهره کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: کسانیکه تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.
وی از مردم خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر
دنبال کنید

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi