جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رسالت روابط عمومی‌ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام است

یاسوج- کرونا نیوز – مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع رسانی باعث افزایش قدرت و عملکرد دستگاه ها در استان می شود و رسالت روابط عمومی ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65763
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۲

کرونا :

رسالت روابط عمومی‌ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام است

به گزارش کرونا نیوز ، عبدالعزیز تقی زاده روز پنجشنبه در جمع مسئولان روابط عمومی فرماندار های شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: روابط عمومی فرمانداری ها با برنامه، آگاه به امور و وظایف، پای کار بیایند و با هویت بخشی،با جامعه رسانه در تعامل باشند.

وی افزود: توجه جدی و نگاه همیشگی به جایگاه روابط عمومی ها تاکید شده آن هم در زمانی که عصر عصر سیستم های نوین اطلاع رسانی بوده و کم کم با رسانه های مکتوب خدا حافظی می کنند.

تقی زاده تصریح کرد: کار روابط عمومی و رسانه کار زیربنایی است و باید این حوزه تقویت شود.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر حضور میدانی روابط عمومی ها در همه عرصه ها بخصوص در اطلاع رسانی، صادقانه عمل کردن و امید بخشی به مردم تاکید کرد.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید هم بشارت دهند و هم امید بخش و امید آفرین باشند و در ارتباط با روابط عمومی ها هم سو عمل کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه، خبرنگاران در استان مظلوم واقع شده اند و ما باید جایگاه آنها را تقویت کنیم و دست آنها را بگیریم، گفت: کار ما صرفا اطلاع رسانی نیست بلکه در کنار آگاهی بخشی باید در برگزاری جشن ها، مناسبت های ملی و مذهبی، مشارکت های کارکنان و همکاران و ارتباط خود با دستگاه و مردم فعالیت داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روابط عمومی فرمانداری ها، روابط عمومی بالاترین دستگاه در شهرستان است و باید هماهنگ کننده و مشرف بر حوزه های اطلاع رسانی و اطلاعات و اخبار باشد.

همه افشاگری‌‍‌های مهم تاریخ بعد از انقلاب
دنبال کنید

وی با بیان اینکه، می خواهیم جایگاه روابط عمومی ها و اطلاع رسانی را به بالاترین جایگاه برسانیم به برخورداری از اخلاق حرفه ای و دانش رسانه ای تاکید کرد.

تقی زاده گفت: از هیچ فرمانداری در شهرستان ها پذیرفته نیست که مدیر روابط عمومی نداشته باشند، چرا که در ارزیابی سالانه این مساله تاثیر گذار خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید اولین وظیفه ما قدرت بخشی به جایگاه روابط عمومی باشد.

تقی زاده ابراز داشت: روابط عمومی ها با خبرنگارانی که دارای هویت و شناسنامه حرفه ای در حوزه رسانه هستند، همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه های مدیران روابط عمومی فرمانداری های شهرستان ها ماهیانه برگزار می شود و از آنها گزارش کار می خواهیم و روز بیست و هفتم هر ماه منتظر ارائه گزارش کار و عملکرد هستیم.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جشنواره مسئولین روابط عمومی ها در فرمانداری ها و ارزیابی پژوهشی محور در رابطه با فعالیت ها، برنامه ها و عملکردها به صورت ماهیانه، فصلی و سالانه برگزار خواهند شد.

تقی زاده عنوان کرد: مساله برخورداری روابط عمومی ها از امکانات، ابزار و اتاق، در فرمانداری ها پیگیری خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع آموزش روابط عمومی ها ، پیگیری و نشست با مسئولان روابط عمومی ها در حوزه های مختلف در برنامه کاری گنجانده می شود.

تقی زاده افزود: فضای مجازی و رسانه با اهمیت بوده و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها، رسانه ها و خبرنگاران برای ما مهم است و با همراهی صدا و سیما تلاش می کنیم، این فضا بیشتر تقویت شود.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۲۳ نفر رسید
دنبال کنید

در این نشست مسئولان روابط عمومی های فرمانداری ها مشکلات خود را بیان کردند و پشنهادات لازم برای تقویت این جایگاه و برخورداری از امکانات و ابزارهای لازم در روابط عمومی ها را ارائه دادند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi