جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دادستان: ۱۰نفر از عوامل نزاع بهمئی بازداشت شدند

یاسوج- کرونا نیوز- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی در شهر لیکک توسط ماموران خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

دادستان: ۱۰نفر از عوامل نزاع بهمئی بازداشت شدند

 به گزارش کرونا نیوز، عبدالله حبیبی منش  روز سه شنبهبا اعلام این مطلب به رسانه ها گفت: این افراد با ایجاد درگیری خیابانی با سلاح گرم در شهر لیکک موجب سلب آسایش و آرامش مردم شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است افزود: افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازد، باید منتظر عواقب سخت آن باشند.
حبیبی منش ادامه داد: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب، ۱۰ نفر  متهم دستگیرشده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.
وی عنوان کرد: بزودی پرونده منازعین برای صدور حکم قاطع و اثرگذار به دادگاه شهرستان بهمئی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستورات قاطع برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این نزاع صادر شده، یادآور شد: بر اساس گزارش‌های اولیه، ریشه این درگیری و نزاع دسته‌جمعی طایفه ای بوده است و تا دستگیری آخرین نفر آنها را تعقیب خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی ابراز داشت: بارها  در خصوص حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و شرکت در درگیری و نزاع دسته جمعی  تذکر داده شده است.

وی تاکید کرد: قانون با افرادی که با ارتکاب چنین جرائمی موجب احساس ناامنی در جامعه می شوند، به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi