جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰۰ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در تصرف سودجویان است

یاسوج- کرونا نیوز- معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی به بهانه اجرای پروژه گردشگری در استان ۳۰۰ هکتار اراضی ملی را تصرف کرده اند که هدف اصلی این عده سودجویی بوده و لذا به دنبال فسخ قرارداد طرح ها هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65565
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

۳۰۰ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در تصرف سودجویان است

محمد حسین‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز ضمن اشاره به اینکه با بررسی های انجام گرفته مشخص شده که این افراد هیچ تخصص و توانایی برای این کار را ندارند  ، اظهار داشت: مجموع این طرح ها ۴۱ پرونده بوده که فسخ قرارداد آن ها در دستور کار است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مجموع ۴۱ پرونده تاکنون پنج پرونده فسخ قرارداد شده است.

حسین زاده ابراز داشت: سرمایه گذاران واقعی در حوزه طرح های گردشگری که به دنبال کار و تلاش هستند بدون شک حمایت خواهند شد اما به فردی که بخواهد سوء استفاده کند اجازه نخواهیم داد وارد این عرصه شود.

وی ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی برای رفع مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذاران در حوزه گردشگری برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات ۱۵ طرح گردشگری استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و رفع شدند.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi