شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار: مشکلات شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد رفع می شود

یاسوج- کرونا نیوز- سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (جمعه )در بازدید از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان گفت: پس از مشاهده مشکلات تک تک واحدها، نسخه ای کلی برای تمام شهرک‌ها ارائه خواهیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65544
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

معاون استاندار: مشکلات شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد رفع می شود

 به گزارش کرونا نیوز ، سید احسان عسکری در بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی سپیدار (شماره ۴) با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران گفت: حوزه اقتصادی استانداری با تمام توان مسائل و مشکلات سد راه سر سرمایه‌گذاران را پیگیری می‌کند و از سایر دستگاه‌های مرتبط هم درخواست می‌کنیم تمام انرژی خود را بگذارند تا استان دچار تغییر و تحول شود.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به صحبت های مدیرکل شهرک‌های صنعتی مبنی بر قفل بودن برخی جلسات و تصمیم‌گیری‌ها افزود: جلساتی که قفل است را در دفتر من برگزار کنید تا گره از مشکلات و موانع برداریم.
عسکری در ادامه  در بازدید از کارخانه فرآوری خرما خطاب به سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان گفت: گرفتاری تولید کنندگان گرفتاری‌ مسئولان است و شما را همکار در حل معضلات خود می‌دانیم.
وی بیان کرد: اگر در مسیر رونق تولید مشکلی باشد با تمام توان سرمایه‌گذار را همراهی می‌کنیم وهر انرژی از قبل بوده در دوره جدید دوچندان خواهد شد.
سرپرست معاونت اقتصادی خاطر نشان کرد: دفتر حوزه اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خانه دوم سرمایه‌گذاران است و درب این خانه بر روی تمام سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این استان هستند باز است.
عسکری در پایان بر ایجاد اشتغال در منطقه سپیدار بویراحمد تاکید کرد و از تلاش‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران جدید در این منطقه خبر داد.

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi